Bone Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann! Nå driver og ser på s05 av 24.. kommet til episode 10.. Har alltid (..) vært en kjempestor fan av 24 siden den begynte, og har vært relativt hektet siden, men nå, desverre, så er ikke iveren like stor.. faktisk langt i fra.. Føler egentlig at ser på denne serien nå, nesten rett og slett fordi jeg føler at jeg "må". De 3 første sesongene synes jeg var helt konge, med kanskje 3'ern som den beste noensinne.. Men synes alle er knallbra!! 4'ern var også bra, men ikke like god som 3'ern.. Men nå, under 5'ern, så kjeder jeg meg rett og slett.. Men, jeg må på en måte se det allikevel.. jeg har jo begynt så.. Hvorfor? Fordi mønsteret blir alltid det samme; Jack gjør ting på egen hånd. Ledelsen i CTU motarbeider ham og vil ha ham fanget. Men er også alltid noen som hjelper ham. Det er alltid en "muldvarp" av noe slag. Det er alltid problemer innad i CTU (var greit nok i starten, men at det skal være slik hver bidige gang blir litt for dumt). Samme terrorist -plottet. Det er alltid en eller flere som er bak dem vi trodde var de som sto bak. Er alltid noe tull i president -"familien" (kona til presidenten i bil med russerene, voldtekt i s01, udugelig president i s02, osv, osv). Oker ikke å få noen tilbakemeldinger som "off.. bare slutt og se på da!!", det er ikke det jeg prøver å få frem her.. Saken er at jeg blir litt irritert og skuffet for at en av mine absolutte favroittserier plustelig har blitt kjempeforutsigbart og kjedelig.. Og attpåtil så har de klart å presse inn en totalt udugelig president denne gangen. Han er så dum og tafatt at det blir tragisk. Jeg sitter ikke igjen med den gode gamle "24 adrenalin kicket" jeg før hadde.. Desverre.. Skulle ønske det ikke var slik!! (og å ta livet av Michelle Dessler hjalp heller ikke på noe særlig.. slikt gjør man bare ikke! ) Hva er deres meninger? Er det fortsatt like spennende? Er dere enig? Uenig? -Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå