Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl Det har seg sånn at jeg er venstrehendt. Så hva er det som er annerledes med Special Edition? Fra før har jeg en Logitech Pilot Wheel Mouse optical. Vil ha en mus som registrer slik at den ikke henger ijen når jeg beveger'n fort. Og at den er litt større. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Ingen som vil si noe? [ Denne Melding var redigert av: Holmgr3N på 2002-10-08 18:23 ] Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ingen av de to, ta en av de her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl --- Billigere, og mye mer presise eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl --- Ny mus fra Logitech, bare 365 NOK eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl --- 8 knopper!!!!! Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Enig.. enten MX300 eller MX500! eller hvorfor ikke spandere på seg MX700, er trådløs uten å føles trådløs, dvs uten lagg! info og reviews finnes her: gamersdepot.com earthv.com counter-strike.at (tysk) Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Problemet med tradlos er det du kan ikke bruke det for lenge, for eksemple er det darlig nar batterien doer pa et LAN! :razz: Hvorfor har du Counter-strike.at i din post? Er du fra Osterrike? [ Denne Melding var redigert av: dh_iglocska på 2002-10-08 18:44 ] Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har akkurat fått meg en MX300, optisk men ikke trådløs. Jeg er veldig fornøyd.. virker veldig rask og presis, veldig god å holde i er den også. Skikkelig godmus:) he he Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Tror det at det er dumm å gå fra et Dual Optical til en MX500? Jeg har tenket om det kan bli interessant å kjøpe et mus med 8 knåpper! Forstillingen av det jeg kan ha kommunikasjon på muset er god, for eksemple i CS! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 18:38, skrev BeachDumb:hvorfor ikke spandere på seg MX700 Derfor: Quote: Lefties are out of luck when it comes to the MX700; if you are one, consider getting the MX300, which has the same MX optical engine. Klippet fra Earthvillage Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Ingen som kan anbefale Microsoft Intellimouse 1.1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er venstrehendt og har den MS 1.1 musa. Den er bare kjempebra. Så jeg vil anbefale den til deg. har prøvd noen Logitech muser, men synes personlig at MS lager mye bedre mus. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 20:16, skrev Holmgr3N:Ingen som kan anbefale Microsoft Intellimouse 1.1 Jeg kan! Har hatt ei Intellimouse Explorer Optical i 3 år, og har nettopp bygd maskin til en kar med ei av musene i linkene dine. Tenker jeg kjøper en slik når gamlemusa dør. Har forøvrig kun prøvd trådløsmusa i Logitech Cordless Desktop Optical, og den falt ikke i smak. Men tastaturet var enestående... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 20:28, skrev engen:Jeg er venstrehendt og har den MS 1.1 musa. Den er bare kjempebra. Så jeg vil anbefale den til deg. har prøvd noen Logitech muser, men synes personlig at MS lager mye bedre mus. Har du Special Edition? Eller vanlig..Er den liten.. vil helst ikke ha en liten mus.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Vet ærlig talt ikke om det er en SE. Men ser helt likens ut som SE på bildet da. Den er ikke liten. Det er også noe jeg liker godt. Du har god plass til hånden oppå. Så har du store hender og er venstrehendt, velger du denne. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Takk, kjøper den imorgen da :razz: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Seriøst, dropp de musene som har blitt anbefalt! Det er bare en mus som er verdt å kjøpe. Den er noe dyr, men da snakker vi om MUS! http://www.razerzone.com/ De solgte denne på flexi-data.no og komplett.no tidligere men har visst nok sluttet! Det er den offisielle musen for Quake 3 mesterskap, og det er ikke uten grunn! Den er sykt følsom, og lett å justere følsomheten på! 5 knapper, utrolig behagleig og en lav profil slik at du ikke anstrenger håndleddet! Uansett om det ikke blir denne musen, så ville jeg selv ikke kjøpt en optisk eller trådløs mus! Optiskmus er ufattelig plagsomme! Den må manøvreres annerledes enn ball mus, dette fordi om du løfter musen litt for lavt når du skal flytte på den, så reagerer den optiske sensoren, og dermed flytter musepekeren uten at du ønsker det! Et helsikes slit og man blir forbanna av slikt, spesielt i spill. Trådløst er meningsløst og latterlig! Greit man slipper ledningstress, men spiller du mye spill suger det maks! Reaksjonstiden er tregere fordi signalene, vel trådløst... ikke bra! Nei kjøp deg en skikkelig god ballmus, helst Razer Boomslang, men for all del, kjøpe andre mus, men sørg for at det er ballmus med tung kule og scrollwheel er et must! _________________ I may not know much about hardware, but I'll still whoop your ass in Medal of Honor any time! [ Denne Melding var redigert av: Trancton på 2002-10-08 23:11 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 23:10, skrev Trancton:[...]Optiskmus er ufattelig plagsomme! Den må manøvreres annerledes enn ball mus, dette fordi om du løfter musen litt for lavt når du skal flytte på den, så reagerer den optiske sensoren, og dermed flytter musepekeren uten at du ønsker det! Et helsikes slit og man blir forbanna av slikt, spesielt i spill. Trådløst er meningsløst og latterlig! Greit man slipper ledningstress, men spiller du mye spill suger det maks! Reaksjonstiden er tregere fordi signalene, vel trådløst... ikke bra!Nei kjøp deg en skikkelig god ballmus, helst Razer Boomslang, men for all del, kjøpe andre mus, men sørg for at det er ballmus med tung kule og scrollwheel er et must!_________________I may not know much about hardware, but I'll still whoop your ass in Medal of Honor any time! Hadde den Boomslang, hadde 3 stk, faktisk. Ingen var god nok, de var buggete, fabrikkfeil og har de XP driverne kommet enda? Tror ikke det, nei! (Sjekket Razerzone.com, nei, de har ikke kommet, gått et år snart siden de sa de skulle fikse det.) Du lurer kanskje på hvorfor jeg hadde 3, vel, ingen var lite nok bugger på, så jeg fikk nye. 2 1k og kjøpte en 2k i begynnelsen... Et makkarbeid helt enkelt. Og nevnte jeg rensing. Du må rense de mer enn du må tørke deg bak når du går på dass (ja, vet, dårlig eksempel). Og hjulet, vel, iblant, på noen av de, så kanskje det bestemmer seg for å trykke museknapp 1 samtidig som du scroller... hurra! Nei, ta den MS du, den for høyre OG venstrehendte. Den er kjempebra. Jeg har hatt den, v3 og har nå mx700. Den er det tilnærmet ingen lagg på. Og testet den i PS2Rate Plus, oppnåde 125 Hz stabilt. Så den er mye bedre enn gamle 40 Hz trådløse mus. Men du var venstrehendt, så den er utelukket... :sad: Og batteriene, vel, når de går tomme og jeg spiller, trenger jeg bare lade de noen få minutter, eller noen sekunder om jeg er stressa, da har jeg en liten stund på meg. Ellers så kan man lapplade de og de varer i timesvis etter en 30mins lading... Og når sitter man over 12 timer foran dataen i strekk? Vel, jeg finner alltid tid til en halvtime der, og en halvtime her med lading. Så det er ikke noe problem! Men et stort minus med Logitech, programvaren, den stinker, mildt sagt. Fungerer ikke til noe spill, så jeg holder meg til de vanlige driverne! Over and out, kjello2 :smile: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har hatt boomslangen i 6 måneder nå, ikke noe problemer med den hittil, virker utmerket... som sagt, posten min var min anbefaling, basert på mine anbefalinger og preferanser seff. Enhver smak, håper du finner en mus du blir fornøyd med og som passer deg, det som teller! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 jeg går for MS Intellimouse 1.1 SE Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 23:24, skrev Trancton:Har hatt boomslangen i 6 måneder nå, ikke noe problemer med den hittil, virker utmerket... som sagt, posten min var min anbefaling, basert på mine anbefalinger og preferanser seff. Enhver smak, håper du finner en mus du blir fornøyd med og som passer deg, det som teller! Selvsagt er det det som teller, men den Boomslangen er kjent for bedritnt handarbeid/maskinarbeid, problemer, bugs og atter bugs. Og det de kaller "revolusjonerende støvblokkere" er ingenting. Det er nix, nada, niet, kein og nothing! Jeg har prøvd 3 stk, og ja, jeg like den første, men når en mus snur ryggen til meg, da er det rett ut! hehe Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 23:33, skrev Holmgr3N:jeg går for MS Intellimouse 1.1 SE GODT VALG :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå