Jonaldo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann! Ny på forumet her jeg. Kjøpte meg et Sony DSC-H2 Digitalkamera i dag og sliter litt med å finn ut hva slags minnebrikker jeg kan bruke. Sitter i en MemoryStick Duo nå, men er usikker på hvor stor brikke som finnes i Duo. Noen som vet om jeg kan bruke MemoryStick Pro Duo på dette kameraet? ¨ http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...l+Still+Cameras Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Bruksanvisningen er en smart ting å lese. Der står det du lurer på, i tillegg til at det står på linken du la ved: "Opptaksmedium Memory Stick Duo/ Memory Stick PRO Duo / internt minne (30 MB)" Den bør være laget for å ta alle størrelser som er på markedet pr idag. Se på menyen øverst på Akam.no, på produktguiden, og trykk på minnekort og så søk på memory stick duo pro, så finner du billigst pris/størst minne.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Her. Disse burde gå fint inn i kameraet ditt Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Bruksanvisningen er en smart ting å lese. Der står det du lurer på, i tillegg til at det står på linken du la ved: "Opptaksmedium Memory Stick Duo/ Memory Stick PRO Duo / internt minne (30 MB)" Den bør være laget for å ta alle størrelser som er på markedet pr idag. Se på menyen øverst på Akam.no, på produktguiden, og trykk på minnekort og så søk på memory stick duo pro, så finner du billigst pris/størst minne.. 6203867[/snapback] Takker for det Har et lite MemoryStick Pro Duo (Magic Gate) liggende, men får beskjed om å sette inn MemoryStick på nytt når jeg prøver det i kameraet. Er derfor litt usikker på om jeg tør å kjøpe et 1G kort for så å finne ut at det gir samme feilmelding...... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 MemoryStick Pro Duo går fint i kameraet ditt. Forøvrig et veldig bra kamera du har skaffet deg. Jeg hadde forgjengeren, DSC-H1 og var stort sett veldig fornøyd med det. MemoryStick Pro Duo kort får du opptil 2 GB. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 MemoryStick Pro Duo går fint i kameraet ditt. Forøvrig et veldig bra kamera du har skaffet deg. Jeg hadde forgjengeren, DSC-H1 og var stort sett veldig fornøyd med det. MemoryStick Pro Duo kort får du opptil 2 GB. 6203986[/snapback] Korrigerer deg. 4 giga. Sjekk linken min over Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Så da er dette et trygt kjøp til en grei pris da eller? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25818163&nocount=1 Er det ikke noe med at Magic Gate ikke er kompatibelt med alle moduser? Virker som et veldig bra kamera med mange spennende funksjoner. Japan Photo har det til en veldig grei pris nå. 2999,- inkl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå