Zyndrone Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har en Acer 5010 laptop med windows xp home. I det siste har det skjedd at strømmer begynner å falle ut og inn. Selve stømkabelen faller ikke fysisk ut, men maskinen sier at den er frakoblet. Jeg har prøvd å ta vekk støv og slikt fra både selve kabelen og maskin "hullet", men ingenting har hjulpet. Noen tips til hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Selv opplever jeg dette på flere av skolen sine bærbare datamaskiner. Sitter kontakten skikkelig inne i maskinen? Kanskje det er brudd i pluggen du setter i maskinen? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Har dyttet kontakten skikkelig langt inni og den faller fremdeles ut. Hvordan sjekker jeg om det er brudd på pluggen? Har ikke lyst til å stikke inn noe skarpt og ødelegge den eller noe.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Med et multimeter kan du se etter brudd. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Det kan jo være, men tror heller det ligger i kontakten på enten laderen eller laptop'en! Om du har tilgang til en annen lader som passer, kan du jo prøve den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå