Gå til innhold

Bilde henger etter lyden på Film.

Anbefalte innlegg

Når jeg setter på film henger lyden med som den skal, men etter en liten stund begynner bildeog henge etter.. Hva skjer? Når jeg starter den på nytt og begynner der jeg var er stemmene vanlige igjen. men etter en liten stund til den henger den etter igjen. Trenger hjelp! Dette er irriterende!!

MVH Hcnielsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være noe galt med et av codecene du har på maskina. Innstaller de på nytt å se om det blir bedre, eller bytt til en annen codecpakke.

Prøv fila på en annen maskina og se om det er samme problem der. Det kan hende det er fila det er noe galt med.

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Det kan være noe galt med et av codecene du har på maskina. Innstaller de på nytt å se om det blir bedre, eller bytt til en annen codecpakke.

Prøv fila på en annen maskina og se om det er samme problem der. Det kan hende det er fila det er noe galt med.

6203608[/snapback]

Det skjer med ALLE filmene mine!

Lenke til kommentar

Dette skjer vanligvis hvis du har veldig mange prosesser som står

å turer i bakgrunnen, prøv å skru av de du har minst bruk for

eller så er det som valentino sier at du enten mangler en codec eller at det

er noe feil med en av dem du har, eller at det bare er ei dårlig fil

bruker film-fila DivX? isåfall bør du bruke DivX codec:

http://www.divx.com/

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Prøv å skru av alle lydfiltre og EQ'er og sånt. Disse kan bruke store buffere som forsinker lyden.

Forøvrig har VideoLAN en veldig kjekk audio/video resync-funksjon hvor man taster inn forsinkelsestiden i millisekund som VLC da vil justere etter.

VideoLAN har også alle codecs man trenger intergrert slik at man slipper å installere pakker og få masse codec/fourCC-kluss.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...