hcnielsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Når jeg setter på film henger lyden med som den skal, men etter en liten stund begynner bildeog henge etter.. Hva skjer? Når jeg starter den på nytt og begynner der jeg var er stemmene vanlige igjen. men etter en liten stund til den henger den etter igjen. Trenger hjelp! Dette er irriterende!! MVH Hcnielsen Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Det kan være noe galt med et av codecene du har på maskina. Innstaller de på nytt å se om det blir bedre, eller bytt til en annen codecpakke. Prøv fila på en annen maskina og se om det er samme problem der. Det kan hende det er fila det er noe galt med. Endret 29. mai 2006 av valentino Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Det kan være noe galt med et av codecene du har på maskina. Innstaller de på nytt å se om det blir bedre, eller bytt til en annen codecpakke. Prøv fila på en annen maskina og se om det er samme problem der. Det kan hende det er fila det er noe galt med. 6203608[/snapback] Det skjer med ALLE filmene mine! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Dette skjer vanligvis hvis du har veldig mange prosesser som står å turer i bakgrunnen, prøv å skru av de du har minst bruk for eller så er det som valentino sier at du enten mangler en codec eller at det er noe feil med en av dem du har, eller at det bare er ei dårlig fil bruker film-fila DivX? isåfall bør du bruke DivX codec: http://www.divx.com/ Endret 29. mai 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) En codecpakke som jeg er veldig fornøyd med er ffdshow Der er det dekoding av mange videoformater og lydformater. Endret 29. mai 2006 av valentino Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 En codecpakke som jeg er veldig fornøyd med er ffdshow Der er det dekoding av mange videoformater og lydformater. 6203768[/snapback] Takker for hjelpen.. skal se om ffshow virker.. her det på denne! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Prøv å skru av alle lydfiltre og EQ'er og sånt. Disse kan bruke store buffere som forsinker lyden. Forøvrig har VideoLAN en veldig kjekk audio/video resync-funksjon hvor man taster inn forsinkelsestiden i millisekund som VLC da vil justere etter. VideoLAN har også alle codecs man trenger intergrert slik at man slipper å installere pakker og få masse codec/fourCC-kluss. Endret 30. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå