RimArt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hei. Jeg driver med skole prosjekt og lurte på om noen her kunne annbefale et video/DVD program til å lage rulletekst med ? (veldig laaang tekst) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Reknar med du allereie har laga ein video som du skal ha rulletekst til. Kva program laga du den i? Windows Movie Maker (som er inkludert i XP) kan lage rulletekstar, men med begrensa lengd. Det er jo eit alternativ å lage fleire rulletekstar i WMM, og leggje dei etter kvarandre på tidslinja, men om du allereie har eit program der du kan lage lange rulletekstar, er ikkje det noko poeng i. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Reknar med du allereie har laga ein video som du skal ha rulletekst til. Kva program laga du den i? Windows Movie Maker (som er inkludert i XP) kan lage rulletekstar, men med begrensa lengd. Det er jo eit alternativ å lage fleire rulletekstar i WMM, og leggje dei etter kvarandre på tidslinja, men om du allereie har eit program der du kan lage lange rulletekstar, er ikkje det noko poeng i. 6203452[/snapback] skal kunn ha en rulle tekst og et bilde som bakgrunn under. jeg har adobe premiere pro men skjønner ikke hva jeg skal gjøre der. kan du forklare ? eller burde jeg bruke noe annet ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det kan sjølvsagt gjerast i Premiere Pro. Finn fyrst biletet/videoen du skal ha som bakgrunn, og legg denne i videospor 1. So går du til File --> New --> Title (eller trykker F9). Trykk ein gong i "tekstområdet" i vindauget som kjem opp. Det er lurt om du her har skrive ferdig teksten i Notisblokk e.l. frå før. Kopier denne teksten og lim inn i PPro. Når du har gjort det, ser du øvst til venstre i tekstvindauget. I dropdown-menyen der det står "Still" vel du "Roll". So trykker du på knappen rett til høgre for den (Roll/Crawl Options...). I vindauget som no kjem du opp haker du av for "Start off screen" og "End off screen". Trykk OK, lukk tekstvindauget og lagre rulleteksten. Den kjem då opp i Project-vindauget. Dra den ned på tidslinja, i videospor 2, og du er ferdig. Eksporter i ønska format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå