Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fortell om dine dårlige opplevelser med Telenor

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Nå er jeg skikkelig lei av Telenor.

Det er jo bare trøbbel med dem, og det gjelder ALLE jeg snakker med.

Av MINE opplevelser kan nevnes:

-Fakturafeil HELE tiden

-Bryr seg ikke om å sende ut faktura i det hele tatt slik at det går til inkasso

-Lar vær å svare på henvendelser

-Umulig å si opp internett (Jeg selv har prøvd to ganger men Telenor nekter å si meg opp, en annen har prøvd i månedsvis å si opp)

-Fjerner kabler fra innstallasjonspakker for at kunden skal få ekstrautgifter med å kjøpe kabler to ganger

-Ifølge kjente som jobber på kundeservise blir de instruert til å legge inn feil hos brukere som ikke har Telenor som leverandør av utstyr eller abbonement

-Lar vær å fortelle om prisreduksjoner, slik at man betaler grov overpris

-Feilkobler ved overgang mellom isdn/analog linje

-Uhøflig kundeservise

-Ekstremt lang ventetid på kundeservice over telefon

Listen kan gjøres VELDIG mye lenger men jeg tror jeg har fått frem poenget mitt.

Nå vil jeg at DERE skriver om DERES negative opplevelser med Telenor her, slik at andre en gang for alle kan bli ADVART om hvor dårlig Telenor behandler sine stakkars kunder (eller ofre er vel mer riktig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Ifølge kjente som jobber på kundeservise blir de instruert til å legge inn feil hos brukere som ikke har Telenor som leverandør av utstyr eller abbonement

Oppsiktsvekkende :o

Min negative erfaring:

Hjalp ei venninde av min mor med å koble opp ADSL-utstyret, og skulle installere..

Begynte å klå meg i hodet da jeg ikke kom på nettet, men hadde koblet feil osv.

Mistenkte modemet/routeren raskt.. og kom frem til at det var et modem (av gammel type /u routerfunksjon) og det fulgte med en CD som hadde programvare for Routerntypen ("modem" /m routerfunksjon)

Ringte kundeservice og sa ifra.. og fikk beskjed å ringe dagen etter da de skulle "sjekke det opp".. Hrmf tenkte jeg, sjekke det opp? jeg sto da der med noe jeg VISSTE var feilvare.. men neida!

Dagen etter ringte jeg, og jaggu meg måtte jeg ikke vente noen timer til...

Gadd ikke vente lenger, og ringte en gang til 15 min. etterpå.. Traff på en annen kundebehandler.. og han sendte returlapp osv. Måtte da sende modemet i retur, og vente ca. 1 uke på nytt utstyr..

Telenor the one and only :s

Selv om jeg generelt faktisk er fornøyd med de :p

Lenke til kommentar

Da Telenor satte 1 GB nedlastingsbegrensing på sin tid, gadd jeg ikke mer av dem. Alle andre betalte 350 kr/mnd for 704/128 ubegrenset nedlasting, jeg betalte noe mer for 704/104 med 1 GB nedlasting. Allerede etter noen timer hver 1. dag hver måned hadde jeg sprengt begrensingen og måtte leve med 64 kb/s for 4 maskiner resten av måneden.

Byttet til Tele2, har opplevd feil to ganger, 1 var min feil og den andre var sentralen eller noe som datt ned.

Lenke til kommentar

Vi hadde 368/128 hele den tiden når det var 1GB-begrensning :p

Halv fart, men jeg ertet kameraten min fælt med at maskinen min kunne laste ned det jeg trengte, uten å ta noen hensyn.

Det eneste negative jeg har å si om Telenor, er at de ikke klarer å levere noe mer enn 1Mb i området her, mens NextGenTel klarer 3Mb, uten problemer. Merkelig sak, for de bruker samme nettet, såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...