blla Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vel. Nå er sommeren straks her igjen og vi som var litt for seint ute med å finne sommerjobb får straks litt midre å gjøre. og når jeg får lite å gjøre får jeg lyst til a bygge noe. Dessverre har jeg gått tom for ideer kan vi ikke bruke denne siden till å komme med ideer og arbeidstegninger på gale og geniale ting man kan lage. F.eks hvordan man setter en motorsagmotor på en sykkel eller diverse andre fremkomstmidler, dingsebomser, og duppeditter Lenke til kommentar
esa Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 eg skal bygge noe raketter i sommer... skal poste bilder og ting på "alt innom rocketry" tråden... esa Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis jeg har god tid hender det at jeg løser artige matteoppgaver. F.eks. finne på delelighetstester for tosiffra primtall. Det kan være gøy! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Nei? Det er artig! Du burde prøve det. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 du er ikke tilfeldighvis over gjennomsnittelig blek i huden og har veldig tykke brilleglasS? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hmm det høres sånn ut M-J,hvis ikke syns jeg veldig synd på deg DrKarlsen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 synes matte er artig selv, men ikke på fritida som en gøyal aktivitet. da knyter jeg heller skolissene om og om igjen Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 du er ikke tilfeldighvis over gjennomsnittelig blek i huden og har veldig tykke brilleglasS? 6204024[/snapback] Hehe, neida. Har bilde av meg på profilen. Har forøvrig dårlig syn, men bruker linser. Lenke til kommentar
blla Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 er det mulig å få noen seriøse svar snart? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hva med å lage en bitteliten enmanns båt? bruk en gammal tønne eller noe, vi satt i fiskekasser trekt med søppelsekk på utsiden når vi var små, kom ikke langt før de knuste å sank men... hehe... Lenke til kommentar
blla Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 eg skal bygge noe raketter i sommer...skal poste bilder og ting på "alt innom rocketry" tråden... esa 6203431[/snapback] Jeg har faktisk planene klare for en rakett. Men alt stoppet opp da jeg ikke fikk tak i kaliumnitrat. på apoteket er det for dyrt, og på felleskjøpet fikk jeg en skikkelig skjennepreik. av en eller annen merkelig grunn trodde ikke FK-mannen at jeg skulle bruke 25 kg KNO3 til potteplantene mine er det noen som som vet hvordan jeg skal få tak i billig KNO3 så vær så snill og si ifra Lenke til kommentar
esa Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 eg skal bygge noe raketter i sommer...skal poste bilder og ting på "alt innom rocketry" tråden... esa 6203431[/snapback] Jeg har faktisk planene klare for en rakett. Men alt stoppet opp da jeg ikke fikk tak i kaliumnitrat. på apoteket er det for dyrt, og på felleskjøpet fikk jeg en skikkelig skjennepreik. av en eller annen merkelig grunn trodde ikke FK-mannen at jeg skulle bruke 25 kg KNO3 til potteplantene mine er det noen som som vet hvordan jeg skal få tak i billig KNO3 så vær så snill og si ifra 6205076[/snapback] hahaha eg vett om en som fant en heil haug med kalium nitrat ved siden av jernbane men eg tror du kan bare få kjøpt det på et apotek eller fk... bare prøv først med å kjøpe det på apoteket, du kan lett lage en rakett med 90 grams (for rundt 100kr). du kan også lage smoke bombs, med å smelte sukker og kalium nitrat sammen. en teskje av sukker (vanlig sukker) og kalium nitrat inneholder mye energi, prøv det selv esa Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Med litt flaks så kan du sikkert få deg en sommerjobb ennå.. Lenke til kommentar
Deus Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Selvsagt lurer de når du kommer inn og skal ha bare en sekk, kjøp heller 400-kilos storsekker mye mer økonomisk i lengden Lenke til kommentar
spyro Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En potetkanon er vel det hotteste du får. Om du har egen bil kan du feste den på taket, og ha en luke til "avtrekkeren" om du ikke har elektrisk Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du kan jo kjøpe en gassflaske som inneholder helium, så bruker du denne til å gasse venner og bekjente med Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe helium forresten? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 persjonlig har jeg forbanna lyst til å bygge en überhøyspent tesla coil, eller modifisere samt trimme bilen litt, men så har jeg sommerjobb, så det blir litt værre. derimot får jeg penger ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe helium forresten? 6278986[/snapback] Tivoli? Ballonger der? Evt. "pakkis-boder", som det så fint kalles? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja,jeg vet en god forhandler. prøv her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå