kjetilkl Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Bensinstasjoner trenger alltid folk til helg/kveldsvakter. - bare å gå rundt å spørre. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du kommer nok ikke langt hos verken sosial eller trygdekontoret. Jeg hadde tenkt å ta opp et fag på skolen, men fikk besked om at hvis jeg gjorde det så fikk jeg ikke noe penger derfra. Og jeg fikk heller ikke stipend siden det bare var et fag. Jeg var ikke i stand til å jobbe på den tiden så jeg hadde valget mellom å gå på skolen og bo på gata eller bo i leilighet og ikke gå på skole 6207944[/snapback] Noe som beviser hvor fantastisk vakkert byråkrati-Norge er. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Takker for mange svar! Jeg er 19 nå. Låne penger fra foreldre er ikke så populært, liker egentlig ikke det. Utsatt regninger skulle jeg ha tenkt på før, da jeg allerede har betalt dem. Finnes det noen plass hvor man utlyser slike småjobber da? Syns det er litt flaut å spørre eldre damer om å handle for dem, så ser jeg kansje ikke så veldig snill ut heller.. Selv om jeg er det Syns forøvrig det er flaut nok å gå til sosialkontoret, eller spørre her for den saks skyld. Ellers har jeg ingenting jeg kan selge, det jeg har er det jeg trenger liksom. Jeg kommer selvsagt til å ta meg sommerjobb etter skolen ja. 6203813[/snapback] Det pleier å henge slike lapper på oppslagstavler på butikker. F.eks malejobber. Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 2 min opplæring og kassa på rimi Drømmen Lenke til kommentar
quakie Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 2 min opplæring og kassa på rimi Drømmen 6207997[/snapback] Litt av en drøm.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det går an å leve veldig billig, mener jeg så en slik oversikt en gang om hvordan du skulle overleve som student. Husker ikke alt som stod i farten, men sykt mye gode tips, feks gratis dopapir tar du på skolen, bensinstasjoner o.l. Ellers er det jo mengder med jobber for tiden, men det vil vel kanskje gå utover studiene igjen. Går det an å feks jobbe en kveld i uken, eller annenhver lørdag. Blir jo noen kroner av det. Hvis det virkelig kniper kan du få komme og spise mat hos meg Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Selg ett eller annet du ikke trenger. F.eks. bestemoren din Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Selg ett eller annet du ikke trenger.F.eks. bestemoren din 6208195[/snapback] Tja... Trodde de fleste pleide å få penger fra bestemoren sin jeg :!: Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, selge bestemor ja... Godt tips. Det som er at jeg godt kunne tenkt meg å jobbe litt i en butikk eller noe nå, men siden jeg flytter til Trondheim om under en måned så blir det umulig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sørg for å invitere venner over hver dag. Be dem om å ta med mat, så kan du tilberede den og still med film. Eventuelt spis middag hos bestemor eller mor. Skjær opp brødet og hiv det i frysen. Ta ut så mange skiver du skal ha og tin dem. På den måten slipper du å kaste tørt brød. Kjøp billig pålegg som er drøyt i bruk. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, selge bestemor ja... Godt tips. Det som er at jeg godt kunne tenkt meg å jobbe litt i en butikk eller noe nå, men siden jeg flytter til Trondheim om under en måned så blir det umulig. 6208239[/snapback] Drit nå i Trondheim....... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis du skal ha tips til billig mat; Havregryn - du får 3 poser og en kilo sukker for pengene du har igjen. - masse deilig havregrøt med sukker på det, holder muligens en måned - besøk venner og bekjente i helgene for litt avveksling. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp for all del ris i en innvandrerbutikk. Der får du svære sekker til en slikk og ingenting, og dette varer lenge. Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 2 min opplæring og kassa på rimi Drømmen 6207997[/snapback] Litt av en drøm.. 6208031[/snapback] hørt om sarkasme lille vennen? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp for all del ris i en innvandrerbutikk. Der får du svære sekker til en slikk og ingenting, og dette varer lenge. 6208319[/snapback] Er dette hurtigris eller får du vanlig, sunn ris der også? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kjøp for all del ris i en innvandrerbutikk. Der får du svære sekker til en slikk og ingenting, og dette varer lenge. 6208319[/snapback] Er dette hurtigris eller får du vanlig, sunn ris der også? 6208473[/snapback] Det er nok vanligvis "ordentlig" ris ja. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Endte opp med at jeg lånte penger av mor å far... Har nå 2500,- til rådighet, så nå skal jeg klare å leve ut skoleåret Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vi får no se på det, hvordan skal du betale tilbake, få penger etter skoleåret? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han prostituerer seg selvfølgelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå