sazen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Eg trenger en PHP coder til Et ganske stort prosjekt meg og noen Venner av meg og en gruppe andre mennesker skal jobbe med vist du er intressert skal du få mer info! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Av erfaring fra tidligere tråder, betaler du/dere? Hvis ja, da får du mange som kan blir med. Hvis nei, da kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Et Stort Prosjekt (det er faktisk ikke egennavn), og du kommer ikke med mer info? Det gir bare ett eneste inntrykk, nemlig useriøst fra ende til annen. Prøv på nytt så kanskje noen viser litt interesse. Dessuten heter programmerer eller utvikler i norge, ikke coder Lenke til kommentar
sazen Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Hei Info er kan eg ikke gi for eg Sponsor avtalene er ikke i boks helt vi driver med å forhandler derfor kan eg ikke gi så mye info . Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Så du har ingen anelse om hva som skal programmeres? Og om man får betalt eller ikke? Da venter man til man vet slikt før man spør. Og skal man spørre, gir man info om hva det er som skal lages. Lenke til kommentar
sazen Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Jo eg har Peiling på ka som skal programers men det er ikke det som er poenget . Poenge er det at Eg har ikke lov å komme offentlig med Prosjekte det er et "hemmlig" prosjekt til Sponsor avtalene er i box men kan si det sån. det som sakl være på siden er masse forskjellig så De som har interesse må nesten Se design osv for å skjønne kordan ting skal være. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Snakker om "høna & egget"-dilemma. Få har interesse fordi de ikke aner hva de begir seg ut på, og du kan ikke gi ut info som kan skaffe interessen. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jo eg har Peiling på ka som skal programers men det er ikke det som er poenget . Poenge er det at Eg har ikke lov å komme offentlig med Prosjekte det er et "hemmlig" prosjekt til Sponsor avtalene er i box men kan si det sån. det som sakl være på siden er masse forskjellig så De som har interesse må nesten Se design osv for å skjønne kordan ting skal være. 6221487[/snapback] Det er jo nettopp derfor jeg skriver at du ikke bør lage en slik tråd før du kan komme med skikkelig info. Som de to over skriver; ingen vil begi seg ut på noe de ikke aner hva er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå