b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com/ Vet ikke om dette er humor eller tragisk...jeg syns det er artig i allefall.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ganske artig ja. Og veldig fint domene. :razz: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 jajja.. du ska ver ganske sikker på at slike domene er ledige når du er ute etter det.. eg hadde isofall ikkje hatt fantasi til å finne på noko slikt.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg som akkurat skulle til å bestille det domene navnet. Æsj :sad: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kjeder seg vel ikke han?! Neeeida, ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Gidd å skrive alt det derre der som ingen gidder å lese. lurer på om det er det lengste .com domenet eg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå