Ferchie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Som topic sier så trenger jeg en webside der jeg kan poste filmer jeg har laget, for eksempel i fraps. Jeg vet ikke om noen som er gratis, og som også kan ha mulighet for bilder (ikke nødvendig). Jeg trenger dette pga. linker til forum osv om filmer jeg har laget, da dette sjeldent er mulig å laste opp direkte (med unntak fra dette supre forumet) .. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Putfile, Photobucket, Youtube og Google Video er nokre alternativ. Skal du leggje ut store filmer, kan Yousendit vere eit alternativ, men då vert dei berre liggjande ei veke. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk skal du ha! Mange sider å velge mellom her ja! Tror jeg velger google video.. Jeg holder bestandig filene mine under 20mb. Normalt ligger de på under 10mb. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Her er noe jeg fant en gang: Streamload, men har ikke prøvd det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg valgte googlevideos til slutt.. Hvertfall noen man vet man kan stole på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå