Smirnoff Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vel, upgrade gjennom update manager gikk heller ikke for meg og noen andre ser det ut som. Ikke sikker på hva jeg gjorde galt, men det er vel egentlig ikke så mye man kan gjøre galt siden man får svært få valg under oppgraderingen. Jaja, jeg er fortsatt keen på å lære Linux, litt setbacks må man vel alltid regne med. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hm, vel - ikke godt å si uten å ha noen feilmeldinger å gå etter Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hm, vel - ikke godt å si uten å ha noen feilmeldinger å gå etter 6229985[/snapback] Jeg fikk ingen feilmeldinger under selve oppgraderingen, det var ikke før etter reboot at jeg fikk en skjerm full av graps, der jeg såvidt kunne lese at maskinen ikke klarte å starte X serveren. Kunne ikke se så mye annet dessverre, så jeg tok bare å kjørte alt inn fra bunnen av. Det er forsåvidt ingen katastrofe, da jeg ikke hadde noe spesielt å spare på av filer. Oppsettet jeg hadde fått til er lett å få tilbake. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 pass på så dere ikke tar apt-get update "EXTREMELY IMPORTANT! Make sure you type dist-upgrade rather than upgrade . The process will totally hose your machine and render it *completely unbootable* otherwise." ==> https://wiki.ubuntu.com/DapperUpgrades 6229574[/snapback] Var noe slikt jeg gjorde med serveren min. Og nå har den gått til helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå