Anthila Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Holder på å selge mopeden min. Den var ikke registrert og jeg lurer da på om jeg fortsatt trenger å fylle ut salgsmelding å gi denne til kjøperen? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ja, det må du, såfremst ikke du vil være ansvarlig for det den nye eieren måtte finne på da. Du kan laste ned kjøps- og salgsmelding på vegvesen.no Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hva kan den nye eieren finne på? Den nye eieren registrerer bare mopeden på seg selv...nå er den jo ikke registrert i det heletatt på noen eier:!? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jo, eieren er den som står på vognkortet (salgsmeldingen). Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 HOh..MEN det finnes ikke Vognkort.!.!.!.Ble inndratt av vegv esnet Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Da må du søke om utstedelse av nytt vognkort, du finner det også på vegvesen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå