Gå til innhold

Andre som ikke liker MGS-serien? Se første innlegg

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Twin Snakes til GC, omtrent på tiden det kom ut. Og wow, jeg var hekta.

Jeg satt vel gode 20 timer i strekk før jeg var ferdig. (Hvis du serbortifra søvn, og andre nødvendigheter...)

Men, som en av skribentene i magasinet Super Play nevnte, er MGS en spillserie duenten elsker eller rett og slett ikke kan fordra. La oss si det sånn: Takk gud for at jeg er på den siden som elsker det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener kjære trådstarter. For jeg har akkurat de samme følelsene når det gjelder feks. The Elder Scrolls-serien og Halo. De er bra spill (so the say...), men det fenger ikke meg...

Men sånn er jo denne verden, ikke alle liker det samme og smaken er som baken etc. osv. m.m. o.l.

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Twin Snakes til GC, omtrent på tiden det kom ut. Og wow, jeg var hekta.

Jeg satt vel gode 20 timer i strekk før jeg var ferdig. (Hvis du serbortifra søvn, og andre nødvendigheter...)

Men, som en av skribentene i magasinet Super Play nevnte, er MGS en spillserie duenten elsker eller rett og slett ikke kan fordra. La oss si det sånn: Takk gud for at jeg er på den siden som elsker det...

6208898[/snapback]

Har ab ein eller annan ufattelig grunn ikkje fått dette spillet i hus enda,men eg skal kjøpe det iløpet av sommeren.Så bra som 1`rn var på PS1,så ser eg ingen grunn til at re-maken skal bli verre :)

Lenke til kommentar

Det der er på grensen til blasfemi gutten min, det er det beste spillet noensinne produsert. Dette er vel et generelt akseptert faktum. Sjekk ut gamerankings.com, der har flere titalls tusenere stemt, inkludert MAANGE spill testere (nettsider og sånt). Du kan jo se hvor Halo plasserer seg. (ja jeg vet, det ligger ikke på topp - det er sprøtt. Men ser dere noen andre av dagens spill der? Oblivion? etc... NEI)

----> :D

Men alvorlig talt, det er helt hinsides bra. Det eneste som kan være nevnbart (som for all del ikke trekker ned helheten i det hele tatt) er at bazooka-reload tiden er lang, og "dårlig" grafikk sett med dagens øyne - husk at når dette kom så var dette DEILIG grafikk.

Les Halo bøkene også, for en bedre oppvekst.

Edit: Du GIKK glipp av noe, jeg føler med deg. Det er forferdelig... :no:

Edit:: Jeg er litt glad nå fordi jeg føler meg rimelig klar for 2mx eksamen på fredag + skoleslutt! :w00t:

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg gikk glipp av noe i Halo, jeg syns ikke det var no spesielt  :blush:

6210770[/snapback]

storyen.. helt utrolig kult

halo 2 derimot :thumbdown:

halo 3? :whistle:

jeg fatter ikke at folk kan mislike mgs serien... greit nok den har noen ville twister (liquid ocelot LOL) men det er det spillet jeg digger hardest av alle serier...

it even dwarfs the ff series imo

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd både Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty og MGS 3: Snake Eater, men etter en drøy halvtime så orker jeg rett og slett ikke å spille spillene mere.

Vet ikke om det er historien eller gameplayet, men det er noe som tar fra meg lysten til å spille.

Dette er min mening. Spillet kan sikkert være knall feet når man kommer inn i det.

Vet at det er mange som elsker MGS-serien, men det må vel være flere enn meg som ikke liker serien?

Dette er en tråd startet for de som ikke liker serien.

6202579[/snapback]

Vi som liker FF liker som oftest ikke MGS pga det er så forskjellig fra hverandre. De fleste kan ikke like begge. Men selvfølgelig liker noen begge men det er et fåtall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...