Gå til innhold

Andre som ikke liker MGS-serien? Se første innlegg

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd både Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty og MGS 3: Snake Eater, men etter en drøy halvtime så orker jeg rett og slett ikke å spille spillene mere.

Vet ikke om det er historien eller gameplayet, men det er noe som tar fra meg lysten til å spille.

Dette er min mening. Spillet kan sikkert være knall feet når man kommer inn i det.

Vet at det er mange som elsker MGS-serien, men det må vel være flere enn meg som ikke liker serien?

Dette er en tråd startet for de som ikke liker serien.

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med deg i at det er et dårlig spill. Lånte det av en kamerat en gang(husker ikke hvem av disse det var), til ps2, og fant ut at det var ikke akkurat veldig bra. Endte med at jeg spilte det en gang og ikke gadd mer.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar

Enig, skikkelig drittspill. For det første så spiller man minimalt, sitter og hører på Com og se videosekvenser mesteparten av tiden er ikke akkurat det jeg forbinder med spilling.

Også er det den blandingen av seriøst og barnslig i spillet som faller helt gjennom, husker det ene spillet så kom det sånne "sove-z'er" over huet på folk som sov/var bevisstløse, herregud. Snakk om å ødelegge innlevelsen.

Lenke til kommentar
Du dømmer et spill etter 30 min..? Da har du nesten ikke rett til en mening en gang...

6202643[/snapback]

Vanligvis ville jeg vært enig, men når man ikke får lyst til å spille videre, så spiller man ikke videre... Jeg tar iallefall ikke å spiller et spill "bare for å spille det", når jeg har mange andre som jeg har lyst til å spille.

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar

MGS serien er vel kanskje den eneste serien jeg kunne tenke mer Filmatisert(Bortsett fra FF). Det er en så dyp historie og det er så utrolig detaljert og genialt! Hideo Kojima er rett og slett et geni! Det er mye spilling for dere som klager på Cut-scenes og prat! Men det er ikke kjedelig prat! Det er så politiskt og diplomatisk at historien virkelig fanger deg inn etterhvert hvor langt inn du kommer i selve spillet. Nydelig serie:)

Lenke til kommentar

Enig her. Jeg er ikke noen storfan av serien jeg heller.

Synes rett og slett det er kjedelige spill, og det gjør det vel til dårlige spill for min del. For spill skal vel ikke være kjedelige?

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

Hva gjelder de "barnslige" elementene, så kan det kanskje være verdt å få med seg at MGS ikke er ment å være dønn realistisk, men snarere delvis satire. Vakter med zzz-tegn og denslags har vel en viss slapstick-verdi eller? I tillegg er det en rimelig effektiv representasjon av vaktenes status.

Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det er en bra spillserie, men den appelerer rett og slett ikke til meg. Klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men hele konseptet funker rett og slett ikke for meg. Det er egentlig flere spillserier som ikke har slått an hos meg, Final Fantasy, Halo og MGS er eksempler på det. Men skal prøve å gi MGS4 og Halo 3 en sjanse etterhvert.

Lenke til kommentar
Tviler ikke på at det er en bra spillserie, men den appelerer rett og slett ikke til meg. Klarer ikke å sette fingeren på hva det er, men hele konseptet funker rett og slett ikke for meg.

6202967[/snapback]

Der sa du der. Det jeg også mener!

Lenke til kommentar
Åja, så spillet blir først morsomt/underholdende/interessant etter 30 minutter? Spill skal være entertainment vært eneste sekund, hva faen er vitsen med å spille noe som er kjedelig.

6202651[/snapback]

OT: Hvor mange spill ha du spilt? Faktisk så er det få gode spill som faktisk er særlig morsomme etter bare 30 min. Nevner en av verdens beste spillserie; Final Fantasy. Svært få av dem som er særlig artige etter en halvtime.

Jeg digger MGS serien!! Kompliserte og knallbra historier, genial action, mulighet for å velge mellom måter å spille på, MGS3: Snake eater er et av de beste spillene noensinne!

:w00t:

MVH

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Hvor mange spill ha du spilt? Faktisk så er det få gode spill som faktisk er særlig morsomme etter bare 30 min. Nevner en av verdens beste spillserie; Final Fantasy. Svært få av dem som er særlig artige etter en halvtime.

6203548[/snapback]

Vet ikke om det var meg du siktet til, men svarer iallefall.

Noe spill som er morsomme i de første 30 minuttene:

#GTA-serien - du får en by og kan slå deg løs

#Splinter Cell - blir kastet rett ut i spennende oppdrag

#De fleste bilspill

Angående Final Fantasy; du nevner at svært få av de er artige den første halvtimen. Det er din mening og den kan du ha. Men FF-spillene klarer iallefall å holde på lysten til å spille. Du får lyst til å fortsette.

Det fikk ikke jeg av MGS.

Med tanke på at du kaller deg Strife_Cloud, og tydeligvis er en final fantasy-fanboy, så synes jeg ikke du har rett til å uttale deg om _noen_ spill.

Og med sånne uttalelser syns jeg ikke du burde hatt rett til å diskutere på forumet (hvis du kaller dette her for å diskutere :whistle: )

Lenke til kommentar

Er heller ikke særlig interessesrt i MGS-serien. Har sett på at noen har spilt det og det og var til og med kjedelig. Er jo bare film og prating med noen action nå og da.

De appelerer ikke i det hele tatt. Litt dumt, da jeg har lyst å spille de, men finner de for kjedelige.

Lenke til kommentar

Hmm, skal jeg starte en lik tråd om alle store spill jeg ikke liker? :ermm:

"Andre som ikke liker Splinter Cell spillene?" (mp er cool tho)

Men, de såkalte barnslige tingene som Zzz over hodet på folka, og boksen han kryper rundt i er jo litt av sjarmen til spillet..

Latterlig å lage en slik tråd igrunn, selvsagt er det noen som ikke liker et spill, hva annet er å forvente? :dontgetit: Hvis du faktisk hadde satt deg inn i handlingen og likt spillene, hadde du også satt pris på cutscenes og tildels "radioen".

Bla. er jo AIen (var, og er fortsatt) helt genial i MGS: sons of liberty. Vaktene i evasion "modus" er skummelt det :love:

Nå kan jo jeg likegodt komme med noe som er dritt i SC(vet at mange av de som ikke liker MGS liker SC)

Du springer rundt og trykker på -actionbutton- og fyren gjør forskjellige ting. Altså, den er en slags multiknapp, som fungerer overalt. Du gjør stort sett ikke noe selv der du kan interacte, du bare trykker på en knapp hver gang. Zzzz?

Måtte bare :nei:

Edit: Haha, right on skalleno :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...