AllFather Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Må vel ha en slik, så bra ut Selv om smak er en subjektiv sak, så må jeg si meg enig om han som sa at denne var penere en Mac Mini. Hadde selv en mac mini som kjørte linux (OSX er helt uaktuelt da det ser helt for jævlig ut), og selv om en var liten og snerten, så så den ikke særlig vakker ut i RL. Man fikk (iallefall jeg fikk) en plastic fantastic følelse av den. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Virket grei denne. Likte Karbon fargen. Var liksom noe nytt forhold til at de helle tiden prøver å ta etter Apple. Særlig når det går så galt som det gikk sist gang. For den var absolutt ikke pen. Likte faktisk heller ikke bilde at den på aopen sine sider. Da den ikke var i karbon farge. Ellers virker det som en grei pc til kontorarbeid og mediascenter. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Bedre å kjøpe nye Mac Mini. Bootcamp og XP. kanon kontorPC Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Bootcamp er enda bare i beta stadige.. Ville ventet med å kjøpe mac til det har kommet seg ut av beta. Men selvfølgelig vil bootcamp bli tilgjengelig på andre måter også.. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skjermkort til laptoper er vel MXM moduler, tror ikke mini-pci kan brukes til skjermkort. 6205526[/snapback] Stemmer nok bra det ja. Hadde jo herska med en MXM modul i maskina, men med tanke paa hvor vanskelig det ser ut til aa vaere aa faa tak i MXM kort saa spiller det kanskje ikke saa stor rolle :-) Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Naar man snakker om miniPC med MXM moduler ja: http://www.sudhian.com/index.php?/articles...e_x100_preview/ side 2 har specs som nevner bl.a. ATI Mobile™ Radeon® X1400 MXM Interface Ser litt mere fremtidssikra ut den da med tanke paa Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå