Boneraw Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 jerry c har noen fete låter.. http://www.jerryc.tw/ check it out:P Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis dere virkelig vil se hans skills, så søker dere på Rock On i Google video. Finn den med han i... Og nyt det.. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis dere virkelig vil se hans skills, så søker dere på Rock On i Google video. Finn den med han i... Og nyt det.. 6202844[/snapback] den var ikke så bra egentlig... syns han var litt vimsete og unøyaktig...menmen.. han er jo flink da! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis dere virkelig vil se hans skills, så søker dere på Rock On i Google video. Finn den med han i... Og nyt det.. 6202844[/snapback] den var ikke så bra egentlig... syns han var litt vimsete og unøyaktig...menmen.. han er jo flink da! 6209562[/snapback] Hva? Vel... Sikker på at du så riktig? Den er helt ekstrem syntes da jeg.. Hva mener du med vimsete og unøyaktig? Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han mener nok bare at det spilles noe feil underveis. Jeg la i hvertfall merke til det når han spilte. Men for all del, fyren er ikke dårlig til å spille. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Han mener nok bare at det spilles noe feil underveis. Jeg la i hvertfall merke til det når han spilte. Men for all del, fyren er ikke dårlig til å spille. 6210606[/snapback] ja...igjen... det var det jeg mente!!.. burde ha laget en bedre innspilling... Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hvordan vet vi at det er han som spiller? (stiller meg i ett litt kritisk hjørne i dag) men men, tipp topp dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå