medlem-68510 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei. Jeg har en iframe som viser innholdet av en tekst-fil på siden min, men noen av linjene er for lange og forsvinner ut av rammen og lager en stygg scrollbar :/ Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette? btw, Det er til Firefox Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei.Jeg har en iframe som viser innholdet av en tekst-fil på siden min, men noen av linjene er for lange og forsvinner ut av rammen og lager en stygg scrollbar :/ Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette? btw, Det er til Firefox 6202290[/snapback] Først en ting: At det er til FF har ingenting å si. Poenget med weben er at man skal kunne koble seg til fra flest mulig plattformen. Teknisk sett tror jeg ikke det er riktig å inkluere en ren tekstfil, da det skal rendres en side i hver frame. Likevel kan du prøve dette: <iframe src="" style="overflow: auto;"> Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Flest mulig plattformen ja jeg har byttet til en html fil istedet.. Funker fint nå. Men takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå