Fatty Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Her om dagen sluttet plutselig nettet å virke. Det sto at jeg var tilkoblet, men jeg kunne ikke bruke internett, og det samme skjedde med pc'en oppe. Når jeg trykket på status på internett-tilkoblingen sto det at den sendte pakker men mottok nesten ingen. Prøvde å trykke reparer men det hjalp ikke. Har prøvd å resete ruteren men det hjalp heller ikke. Det enste som hjelper er å koble fra ruteren og ta kabelen rett fra modemet til pc'en. Ruteren er en D-Link 524 trådløs. Min mor har det samme problemet med sin like ruter, så det er mest sannsynlig et problem med den. Dette gjør forsåvidt ingenting for pc'en i stuen, problemet er bare at jeg ikke får kabelen ned på rommet. Noen som vet hva dette kan skyldes? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Har vært på D-link sine sider og funnet firmware som jeg lastet ned, men innstalasjonfilen var som .BIN og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Skal jeg legge den i en mappe eller? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har vært på D-link sine sider og funnet firmware som jeg lastet ned, men innstalasjonfilen var som .BIN og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Skal jeg legge den i en mappe eller? 6202319[/snapback] D-link FAQ Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Fant ut hvordan jeg skulle oppdatere firmware men det hjalp heller ikke. Ingen som vet hva det skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå