master air Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vår kjære oivind_dahle hadde en tråd om dette for ikke så lenge siden.. link. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Min stream stoppar opp heile tia :/ Eg har ei linje på 6mb, burde ikkje det funke bra? Edit: Har kun msn som brukar nettverket, og eventuelt norton antivirus... Endret 1. juni 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
aemil Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, idag var den treig. Stor trafikk muligens? Tips: foreslå sanger, ikke artister. smile.gif En artist har ofte litt variasjon i låtmaterialet, det funker bedre å spesifisere hvilken sang du liker. Prøvde med sanger isteden, og det funka mye bedre. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tips: foreslå sanger, ikke artister. En artist har ofte litt variasjon i låtmaterialet, det funker bedre å spesifisere hvilken sang du liker. 6218870[/snapback] Det virker som om det velges ut en tilfeldig sang om du skriver inn artistnavnet, og basert på den tilfeldig valgte sangen får du sanger som "ligner". Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan kan man gå tilbake til den første sangen og spille av den? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Man kan ikke det. Du må vente til den eventuelt kommer igjen. Grunnen til dette er at musikklisensene til Pandora ikke tillater at brukerne kan spille sanger etter ønske. Q: Why won't Pandora play the specific song/artist I want? Our music licenses do not allow us to play specific songs by request. Your song selection is used to generate a station that will play similar music. Your song will be played eventually, in the mix with lots of other great music. Endret 1. juni 2006 av AnR Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har jeg registrert meg og greier! Det har vel vært flere tråder om denne saken? Mener å huske det var enda en før den Dahle lagde.. i hvert fall; det som stoppet meg da, det var jo den "USA - registreringen", men, jeg tenkte jo ikke så langt som å "lyve" ! ..synes den funker flott jeg! Nå hører jeg på Thin Lizzy! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Dette var genialt Ikke at jeg var så kjempeimponert over alle typene musikk den fant først, men med en del guiding og slikt funka det jo dønn bra på flere sjangere. I tillegg har jeg så langt funnet to nye artister jeg ikke visste om Endret 2. juni 2006 av araziel Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Radio blog club funker også ganske fett til å høre på musikk på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå