Joachim_F Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 NetGameCorporation har kunngjort Hero Online, et massivt flerspillerrollespill hvor vi får utforske asiatiske myter og folketro. Les mer Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hadde vært utrolig gøy om det blir bra gjennomført! Håper virkelig det. Dette må følges med... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ser ut som et spennende spill. Som sagt over, håper det blir godt gjennomført. Hadde vært artig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Yet another MMORPG Jeg for min del gidder ikke se gjennom alt av MMORPG tøv som er kommet, etter at WoW har had suksess, skulle alle slenge seg på bølgen og lage MMORPG spill. Drita lei av alt dette nå. Jeg vil se noe nyskapende som ikke er MMORPG for en gangs skyld. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Akkurat som om det ikke blir laget nok FPS spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg