L@sse Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har ikke sett en tråd som har omhandlet dette, altså spesialutgivelser av filmer (også samlebokser). Et par retningslinjer for tråden: - Skriv hvor man kan få tak i utgivelsen, og til hvilken pris. - Hvis ikke man sender med link, send helst med et bilde. Dette for å gjøre tråden mer interessant. Først vil jeg nevne en utgivelse som sikkert mange har sett: Alien Quadrilogy Deluxe Alien Head Limited Edition Box Set. Den koster £90.99, så jeg tror ikke den er aktuell med det første En annen utgivelse som kommer, er samlekofferten med alle James Bond-filmene som hittil er utgitt. Den koster ikke mindre enn £209.99 hos amazon.co.uk. Det er faktisk nesten sånn at jeg vurderer den etter sommeren da jeg har fått lønn for sommerjobben Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...Limited+Edition ? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Da kan vel denne bare stenges? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Da kan vel denne bare stenges? 6201748[/snapback] Ja det kan den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg