Kizzaz Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Enig i det. får 2 i standpunkt, uten å vite hvorfor, men men. Nynorsk er det eneste jeg ikke greier å få kontroll over. Men etter onsdag er jeg ferdig med nynorsk for godt Lenke til kommentar
TWA Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Edit: Dette er disposisjonen jeg blir å bruke - og med hell har brukt til andre prøver i friskriving dette året. 6203510[/snapback] takker Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 er det bare meg eller handler slike temahefter altid om forskjellige variasjoner om det å være ung, vokse opp og finne seg en identitet. jaja, jeg bruker alderig noe serlig tid på slike hefter. pleier å klare meg bra forde Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som har noen gode disposisjoner å legger ut? Slik som den andre, bare litt mer info om de forskjellige sjangrene? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som har noen gode disposisjoner å legger ut? Slik som den andre, bare litt mer info om de forskjellige sjangrene? 6207162[/snapback] Ligger en disposisjon på første siden i denne tråden. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Her er noen dokumenter vi har fått. NYNORSK_NAUDHJELP.doc NYNORSK_NAUDHJELP_3MK.doc Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 noen som vet heilt sikkert om det er lov å putte arket inn i printern eller ei? står da ikke noen begrensninger ved bruken av arket i informasjonen... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Etter hva jeg vet så har vi ikke lov, men hvis en lærer har gitt deg lov så har du lov. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) noen som vet heilt sikkert om det er lov å putte arket inn i printern eller ei? står da ikke noen begrensninger ved bruken av arket i informasjonen...Da jeg ringte til skolen fikk jeg opplyst at arket KAN rives løs, KAN skrives ut på printer og selvfølgelig kan des skrives på begge sider. Endret 30. mai 2006 av Dolce_vita Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Disse sidene hos Språkrådet fikk vi tips om å bruke. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Temaet generasjoner er jo ganske typisk. får alltid noe som har med tid å gjøre (som regel) noen som kan anbefale noen gode nynorske tekster på nettet? trenger å komme litt inn i måten å skrive nynorsk på. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 ut i fra det jeg ser så vil oppgavene handle noe om: Materialisering Utdanning Dessertgenerasjonen Diskusjon om eldrepolitikk, eldrebølgen? Forandringen fra storfamilien til kjernefamilien - alenemødre/fedre Ett eller anna om integrering av innvandrere, usikker Lenke til kommentar
TWA Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 noen som vet heilt sikkert om det er lov å putte arket inn i printern eller ei? står da ikke noen begrensninger ved bruken av arket i informasjonen...Da jeg ringte til skolen fikk jeg opplyst at arket KAN rives løs, KAN skrives ut på printer og selvfølgelig kan des skrives på begge sider. 6207893[/snapback] det samme fikk jeg beskjed om da jeg spurte i dag Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Vi fikk ikke lov å rive av arket. Alle 6 sidene skal leveres inn. Går på Hellerud da - er det andre fra Hellerud her som har fått lov å rive ut arket? Endret 30. mai 2006 av Cluster1 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vi fikk en lett beskjed "Vi vet ikke om dere kan printe så vi sier nei." Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) her er det som står fra utdanningsdirektoratet: Notat frå arbeidet i førebuingsdelen kan takast med til eksamen. Omfanget av notatet er for alle fag med førebuingsdel avgrensa til to A4-sider. Notatarket skal ikkje leverast inn saman med oppgåvesvaret og skal ikkje vurderast. Dette gjeld òg for friskrivingsdag med førebuingsdel i norsk edit: link med dokumentasjon: http://udir.no/templates/udir/TM_Artikkel.aspx?id=658 Det står INGENTING om det ikke kan printes. Det skal ikke leveres inn en gang, så bare print i vei spør du me. Det er ikke skolene som bestemmer dette, så Kizzaz, bare ring tilbake og henvis til rundskriv 17-2005 fra udir Endret 30. mai 2006 av trulsta Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Er litt nysjerrig. hva er det folka gjør for å pugge nynorsk til i morra? leser nynorske tekster? pugger grammatikk? leser på heftet og finner relevant informasjon? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg tenkte at vi kunne printe, men har egentlig funnet ut at jeg får mer prest inn med å skrive, har prest over 5 A4 sider med stoff inn på disse 2 sidene. I tillegg så gjør gulfargen printen elendig. Skolen tror at med en gang man ikke vet noe så bestemmer de, uten å sjekke skikkelig. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg vil gjerne ha den dessertoppgaven som folk har gjort tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå