e321 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 lurer på hva dere syns om dette.. Er bare en liten test inspirert av noe blues greier Ikke helt i lodd enda, men hva syns dere? http://home.no/espen190e/Document_2.wav.MP3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det elektriske pianoet funka fint. Trommene var kjedelige og ble etterhvert irriterende. Kan gi det litt mer variasjon osv. Bassen funka fint. Når låta hiver seg ut i det som virker som en evighet med den samma trommerytmen om og om igjen begynte jeg å grine. Glemt å kutte vekk dette partiet av låta? Ellers var låta ålreit og avslappende. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) oops, glemte å kutte vekk noe ja.. eller det vil si, har noe som skal inn der Trommene skal jeg fikse, Takker for tilbakemelding! Endret 29. mai 2006 av e321 Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 noen fine partier på pianoet der. bassen var grei, trommene var ensformige til tider. men en ting skal du ha, det var en sykt fin lyd på de trommene! spesielt basstromma! kjempelyd! skulle hatt mer variasjon da.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 fine pianolicks der ja.. møkkakjedelige trommer.. fin bass.. ble litt ensformig i lengden men fin chillout musikk.. ville vel kanskje vurdert å legge på litt bluesy vokal jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå