Jonhoo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann folkens Her om dagen slo det meg, her i livet er det vanvittig mye irriterende som: - Folk som ikke klarer å skrive ordentlig på forum- "Keege" folk- T-Banekjørere som kjører fra deg i det du har nesa mot døra..- Den siste bussen som du akkurat ikke rekker- Frekke folk- Frekke forumbrukere som ikke greier å snakke seriøst- Folk som smisker- Folk som tøffer seg- Folk som ikke har tro på seg selv- Mobbere- Besservissere- "Wannabees" Alt dette og mer! Så mye å irritere seg over! Del dine irritasjonsmomenter her, og la oss være irriterte sammen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Irriterer meg over folk som unngår 3ordsregelen ved å legge til [ og ] i tittlene på trådene sine ^^ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det som irriterte meg sist, var at en allie ganka meg utallige ganger når jeg stod å fisket i STV under Fishing Contest'en i WoW... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Det finnes en deppetråd her på forumet, og denne tråden faller rimelig inn i samme gate da. Endret 29. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg blir irritert av folk som irriterer seg så mye... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tråden stenges for omgåelse av tre-ords-regelen. Bruk alltid fullverdige setninger i emnefeltet for å beskrive trådens innhold skikkelig. Kort og lite beskrivende emnefelt kan føre til stening av tråden. Omgåelse av tre-ords-regelen vil alltid føre til at tråden stenges. (retningslinjene #3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg