Gå til innhold

Win2k vs WinXP pro


Nzo*

Anbefalte innlegg

måtte formatere maskina i går, og bestemte meg da for å gå over fra win2k til xp.

 

men når jeg gikk over til xp å la inn alle de nyeste driverne + at jeg oppdaterte fra detonator 40.71 til

40.72 så taper jeg likevel ca 500p i 3dmark02se

 

 

maskina blir faktisk litt varmere, og mere ustabil i forhold til da jeg hadde win2k også....

 

tenkte å gå over til win2k igjen nå, men jeg lurte på om det er noen som har opplevd det samme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-08 17:21, skrev Nzo*:

måtte formatere maskina i går, og bestemte meg da for å gå over fra win2k til xp.


men når jeg gikk over til xp å la inn alle de nyeste driverne + at jeg oppdaterte fra detonator 40.71 til

40.72 så taper jeg likevel ca 500p i 3dmark02se



maskina blir faktisk litt varmere, og mere ustabil i forhold til da jeg hadde win2k også....


tenkte å gå over til win2k igjen nå, men jeg lurte på om det er noen som har opplevd det samme


Ja! Hadde store problemer med winXP. Pcen var ganske ustabil og humørsyk :smile: Har gått tilbake til win2k, som funker som juling. Ingen problemer med stabiliten lenger.

Lenke til kommentar

Win2002 med sp3 har jeg hørt er veldig stabilt. Personlig kjører jeg WinXP med sp1 og synes dette rocker. Sitter på LAN og maskinen er like bra og stabil etter 2-3 døgn uten reboot..

 

Velg det som fungerer hos deg. Det er ikke sååå stor forskjell egentlig.. men jeg liker å kjøre det nyeste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...