iNeo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 i Alle programmer snarveien min i start menyen, ligger alle mappene, snarveiene så hultetibulter? Er det noe som kan ordne de så de ligger etter navn? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du kan jo gjøre det selv ved å flytte de dit du vil at de skal ligge! Hold venstremuseknapp på en fil eller mappe, og flytt dit du vill den skall ligge. Så gjør du slikt med resten og. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ellers så kan du lage en noen mapper som jeg har gjort.. har 3 mapper spill, programmer og stuff Spill alle spill snarveier Programmer: alle programmer som film bilde redigerings programmer osv. Stuff: har jeg winamp, vlc MWA osv... så min start meny er ikke rotete i det hele tatt:D vet hvor alt ligger.. For å lage mapper, kan man høyreklikke på startmeny knappen- åpne mappen all users- så lager du en ny mappe der inne dette er bare ett lite tips til opprydding ;D Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Høyreklikk på en av mappene i "Alle programmer" -> Sorter etter navn Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Høyreklikk på en av mappene i "Alle programmer" -> Sorter etter navn 6201904[/snapback] Jeg viste det før, men så glemte jeg.. Faktisk så har jeg lett hele Windowsen rundt... *so easy* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå