Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Har ingen forsikringer (om at det ikke er fucka i WoW, prob not.), men er ikke x1800xt i samme prisklasse? Får mitt i morgen, forhåpentligvis. 6210684[/snapback] Spiller du WoW? Eventuelt hvis du gjør, kan du gi en tilbakemelding om hvordan det funket? Hvilken prosessor har du? Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) ...og om hvordan det funker med dual-core prosessor og WoW... 6210634[/snapback] og ikke minst om det funker med dual-core... Ingen andre her ute som spiller wow med dual-core uten nevnte "problem" Hadde jo vært greit å evt få luket ut om det virkelig er skjermkortet som er problemet eller det generellt bare er en dual-core bug? og Parad0x.... du får poste resultat asap zulu du får x1800xt kortet dit dersom du er wow´er Kjører du kanskje dual-core og eller? Endret 30. mai 2006 av -XaNiT- Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Er ikke helt med på dual-core? kjører 3500+ amd jeg. Og har x700 pro ati kort fra før. Som sagt: Får kortet i morgen! Forhåpentligvis. EDIT: Når jeg får det, er det bare å skru ut x700pro'en og sette inn x1800xt? hjelp har ikke fikla noe videre med PCen før Endret 30. mai 2006 av Parad0x Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Skru ut det gamle og ta inni det nye. Deretter innstallerer du driveren Dual-core er en prosessor med to kjerneprosessorer i èn prosessor, forklart enkelt. Men som sagt, spiller du World of Warcraft? Endret 30. mai 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) ja, det gjør jeg. Har gjort siden beta og american retail. Xanit, lest Tidshjulet? venter på 10. bok nå. EDIT: Har nylig installert gamlre drivere..må jeg fortsatt avinstallere og installere igjen i morgen? Endret 30. mai 2006 av Parad0x Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Ja, men DET er knallbra Ikke glem å fortelle oss hvordan det kjører WoW!! Vil ha en grundig beskrivelse der det står hvilken oppløsning du kjører i, FPS, innstillinger og om det lagger, og hva pingen din er Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 ja, det gjør jeg. Har gjort siden beta og american retail. Xanit, lest Tidshjulet? venter på 10. bok nå. EDIT: Har nylig installert gamlre drivere..må jeg fortsatt avinstallere og installere igjen i morgen? 6210973[/snapback] Ja, du får med en CD i pakken som du bare smeller inni og innstallerer. Tar knapt et minutt, så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 okey. Du svarte på en måte ja til begge alternativer der:P Jeg avinstallerer og bytter for så å starte og installere nye. For cdn er med catalyst 6.5 da (nyeste) Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Vet ikke om det er nødvenig å avinstallere den gamle driveren, men den du får i pakken bør du helst innstallere eventuelt laste ned den nyeste driveren fra hjemmesiden. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 har du prøvd med v-sync av/på og sett om det er noe forskjell? Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 ja, det gjør jeg. Har gjort siden beta og american retail. Xanit, lest Tidshjulet? venter på 10. bok nå. EDIT: Har nylig installert gamlre drivere..må jeg fortsatt avinstallere og installere igjen i morgen? 6210973[/snapback] The Wheel of Time? Yes du! Begynner dog å bli noen år siden da, men kan godt anbefales ja Ellers er jo Dragonlord-triologien samt bøkene om Drizzt også å anbefale... Meenn.... Nå er det jo å få WOW til å kjøre smertefritt igjen... Vil være nedtur å måtte koble opp den gamle p4 2,4´en min bare pga wow.... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) har du prøvd med v-sync av/på og sett om det er noe forskjell? 6211072[/snapback] Jepp! V-sync av= jævlig med screen tering. V-sync på= litt mindre, men fortsatt mye og irriterende. Endret 30. mai 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 har du prøvd med v-sync av/på og sett om det er noe forskjell? 6211072[/snapback] Jepp! V-sync av= jævlig med screen tering. V-sync på= litt mindre, men fortsatt mye og irriterende. 6211119[/snapback] Samme resultat her Samt uendret resultat på "hakkingen" Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Xanit, lest Tidshjulet? tongue.gif venter på 10. bok nå. er det ikke den boka dragen blir drept og de andre overtar? ON TOPIC: har du prød forskjellige drivere? veldig rart problem Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Ja, har prøvd driveren fra skjermkortet, pointofview sine hjemmesider, nvidia sine hjemmesider og beta-drivere. Bare dårlige resultater. Men litt videre, har noen forslag til nytt skjermkort i samme ytelsesklasse og prisklasse? IKKE nVidia for guds skyld! Mvh Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Xanit, lest Tidshjulet? tongue.gif venter på 10. bok nå. er det ikke den boka dragen blir drept og de andre overtar? ON TOPIC: har du prød forskjellige drivere? veldig rart problem 6211287[/snapback] Off topic: Når det kommer til hva som skjedde hva i hvilken bok, så må jeg bare beklage å si at jeg ikke husker stort fra de i det hele tatt nå... Har vært endel andre bøker innom siden de ble lest og når man i tillegg har xx-antall pensum sider man må ha vært igjen og er det rart man i det hele tatt husker at bøkene finnes i en bokhylle her i nerheten.. On topic.. I likhet med Vaag1991, så har jeg testet det som har vært av drivere ute... Dog ikke noe gamlere enn det som kom med skjermkortet, men burde jo strengt talt ikke være nødvendig? Har i tillegg hatt full re-install både av OS og wow, uten noe tegn til forbedringer... En spekulasjon fra min side siden jeg ikke kan se å ha lest om lignende problemer i wow tidligere, verken med dualcore eller andre skjermkort, er om det generellt sett bare er POV som har problemer med WoW? Men igjen.... Kun spekulasjoner... Men på den andre siden, høyst mistenkelig når 2 personer kjøper nytt POV skjermkort i samme månde og får samme problem... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Xanit, lest Tidshjulet? tongue.gif venter på 10. bok nå. er det ikke den boka dragen blir drept og de andre overtar? ON TOPIC: har du prød forskjellige drivere? veldig rart problem 6211287[/snapback] Off topic: Når det kommer til hva som skjedde hva i hvilken bok, så må jeg bare beklage å si at jeg ikke husker stort fra de i det hele tatt nå... Har vært endel andre bøker innom siden de ble lest og når man i tillegg har xx-antall pensum sider man må ha vært igjen og er det rart man i det hele tatt husker at bøkene finnes i en bokhylle her i nerheten.. On topic.. I likhet med Vaag1991, så har jeg testet det som har vært av drivere ute... Dog ikke noe gamlere enn det som kom med skjermkortet, men burde jo strengt talt ikke være nødvendig? Har i tillegg hatt full re-install både av OS og wow, uten noe tegn til forbedringer... En spekulasjon fra min side siden jeg ikke kan se å ha lest om lignende problemer i wow tidligere, verken med dualcore eller andre skjermkort, er om det generellt sett bare er POV som har problemer med WoW? Men igjen.... Kun spekulasjoner... Men på den andre siden, høyst mistenkelig når 2 personer kjøper nytt POV skjermkort i samme månde og får samme problem... 6211498[/snapback] Om du har misstanke om at det kan være POV som skaper problemer så prøver du bare med en 7900GT bios fra en annen produsent. Kortene følger jo referanse designet og bioser vil funke på omtrent alle kort. Som et eksempel så var biosen på mitt Club3D 7800GT dårligere enn alle andre bioser jeg prøvde når det kom til overklokking. Så det kan være forskjell på kvalitet i bios fra produsent til produsent. Kortene skal jo som nevnt over følge referanse designet i de fleste tilfeller. Det kan f.eks være en liten bug i bios på det POV kortet som kanskje kan gjøre utslag i akkurat ett bestemt spill. Man vet aldri. Endret 30. mai 2006 av OcMax Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå skal jeg ikke komme og påstå at jeg har funnet en løsning på problemet... MEN! kanskje nermere hva som kan være "galt"... Blizz Forum Som sagt, det er ALT for tidlig på morgenen, og min oversetting av stuttering til noe ala hakkende/stammende behøver overhodet ikke være riktig... Uansett... Problemet her viser seg å være Dual-Core og ikke skjermkortet.... Løsning? ymse forslag, og skal man lese forumet rett så skal blizz ha kjent til denne "buggen" i over 7mnd nå uten å gjøre noe med det.... Konklusjonen her i leiren blir vell som følger at man roer ned planlagte "klagerunde" til netshøpp idag, og siden man alikavell skal bort en ukes tid nå, teste de få "håpene" som blir presentert i forumet når man kommer tilbake... I mellomtiden får vi bare håpe at Vaag1991 får det nye skjermkortet innen den tid og får postet om det er noen forskjell...... Ellers hadde man jo satt STOR pris på om andre lesere av dette forumet med dual core som spiller wow kunne kommet med sine erfaringer på temaet.... Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er ett bra alternativ til 7900gt, yter litt bedre og faktisk http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24314 Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes også det virker som om du har hoppet litt vel hurtig på den konklusjonen at det er skjermkortet ditt som er problemet. Prøv først et annet kort om du kan få lånt det av noen venner eller bekjennte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå