VegardStr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hvorfor bildeforbud av HW-serverene? hva er dere redde for? Endret 29. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du får ringe MCI og spørre. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vel, hvis en tyv vet hva han/henne har mulighet til å stjele er sjansen større for at han faktisk stjeler det som befinner seg i lokalene. Hvorfor er et sånt bilde så veldig intressant anyway? Jeg vil tippe de ikke er stort mer spennende utsenemessig enn denne: http://www.hardware.no/nyheter/annet/video...de-server/12917 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 det er ikkje innteresant med et slikt bilde, men så i en annen tråd der det blei skrevet av en admin at det er bildeforbud av serverene... uten å gi grunn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Serverne står ikke i hardware.no sine lokaler, dette har blitt nevnt flere ganger. Selv vil jeg tippe dette er reglemanget til de som Hardware Online leier serverplass av. (ikke ta dette som et offisielt utsagn) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Serverne står ikke i hardware.no sine lokaler, dette har blitt nevnt flere ganger. Selv vil jeg tippe dette er reglemanget til de som Hardware Online leier serverplass av. 6202660[/snapback] Det stemmer. Serverne til HW-nettverket er bare noen få av de mange serverne som står i serverparken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 det er ikkje innteresant med et slikt bilde, men så i en annen tråd der det blei skrevet av en admin at det er bildeforbud av serverene... uten å gi grunn. 6202637[/snapback] Bildeforbud i serversenteret, da går vi ikke inn der og fotograferer serverene heller. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg