muffe Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har et gammelt HK med en P 100 på (serverkort med 12 minneslotter +++). Det står to nettverkskort i den, begge EISA kort fra 3com. når jeg booter får jeg flølgende feilmelding: 043: Invalid EISA Configuration Information. -Please Run Configuration Utily. To continue press:..................Esc To configure system press:...........F1 BIOS er av typen Phoenix BIOS E486 Version 1.00.20.AM0. Er det noen der ute som har noen formening om hva som kan være galt (jeg fikk maskinen for et par dager siden, og feilen har verd der hele tiden)? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Ingen som vet? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 EISA bruker spesielle konfigurasjonsfiler. Hvis du ikke har disse filene, så må du gå inn på hjemmesiden til 3Com og laste de ned. Dette forutsetter at det er 3Com-kortene som gir feilmelding. Dette kan også være HD-kontrollere osv. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 JEg har trålet 3com sine sider for å finne disse filene, men finner de ikke. Har du noen formening om hvor jeg kan finne filen som trengs til et 3c597-tx kort? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har trålet 3com sine sider for å finne disse filene, men finner de ikke. Har du noen formening om hvor jeg kan finne filen som trengs til et 3c597-tx kort? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har trålet 3com sine sider for å finne disse filene, men finner de ikke. Har du noen formening om hvor jeg kan finne filen som trengs til et 3c597-tx kort? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 De ligger på Etherdisk filen på linken: http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3c597.htm Dokumentasjon for kortet finner du på: http://support.3com.com/infodeli/tools/nic...c597/family.htm Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Takk for hjelpen. Det funker nå. Puhhhh...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå