Stolt Jensenberg Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg instalerte gta her om dagen men da møtte jeg på et problem jeg har møtt før, lyden ble het bøgget. jeg har klart å fikse det før men husker ikke hvordan... noen som har peilig? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan du gi mer informasjon? Hvordan blir lyden? Hakkete? Hvis det er tilfellet, kan du prøve å oppdatere lyddriverene. Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Nei, lyden forsvinenr når jeg setter emg inn i biler, da blir det bare radiolyd, og halve spillet fåregår jo i dialog inne i biler det er veldig frustrerende Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du patchet spillet? Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er en bug. Har samme problemet. Jeg patchet spillet. men det hjalp ikke mye... Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Prøv å enable CMSS 3D i EAX console Hvis du har det da. Si hvis du trenger mer hjelp Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har også samme problem med GTA:SA. Spillet funka fint før men, etter et halvt år opphold med spillet så kom denne bug'en. Tenkte å lage en ny post men, jeg fandt denne i stedet Er det noen som har en løsning på dette? Lyden funker fint i andre spill, jeg har prøvd re-install men hjalp ikke. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Laster ned nyeste lyd driver til HK nå og ser om det hjelper. Har ikke craket spillet det er kjøpt Har heller ikke patchet det. Kommer med resultat senere etter driveren er prøvd Edit: Leif Endret 22. juni 2006 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det funket Lastet ned ny lyd driver. Men nå fikk jeg en annen bug: Når jeg sikter slik at jeg får fram sirklen med en prikk i, snurrer jeg automatisk rundt Samme skjer med kameraet når jeg kjører bil eller noe sånt. Noen som har noen forslag til å fjerne det Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er en bug. Har samme problemet. Jeg patchet spillet. men det hjalp ikke mye... 6203308[/snapback] Har lagt inn siste driver til lyd-kortet, og lagt inn siste patch. Nyttet ikke. Det rare er at jeg hadde ikke disse problemene tidligere når jeg spilte på en 5 år gammel pc. Det sto i readme filen til patchen at lydproblemene skulle bli fikset, men det ble egentlig bare verre. Har for øvrig den originale utgaven av spillet. Snodige greier. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Prøv å enable CMSS 3D i EAX console Hvis du har det da. Si hvis du trenger mer hjelp 6204148[/snapback] Funket ikke hos meg. Det eneste som funker hos meg er å gå inn i dxdiag og sette lydakselerasjonsnivå til "Grunnleggende/Basic". Synd å gå glipp av bedre lyd, men det er vertfall i orden. Rockstar Games må skjerpe seg på den fronten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå