abene Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Trenger du et komprimeringsprogram som støtter mange formater? UltimateZip er et gratis alternativ. Les mer Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 ZipGenius er et annet glimrende gratisprogram for komprimering og utpakking av filer. Der slipper du også mas om registrering og lignende Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er ikke WinRAR også gratis? WinRAR har også påminnelse om betaling når man åpner vinduet!? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 har dette programmet sånn høyreklikk meny som f.eks winrar? er det noen ytelsesforskjell på disse programmene? noen som er tregere enn andre osv.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 her brukes det tugzip... tror den eter vel så mange filformater som ultimatezip... Lenke til kommentar
enrg Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg holder meg til 7zip. Open source, og helt greit til mitt bruk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Er ikke WinRAR også gratis? Nei, pris finn du her: http://www.rarlab.com/shop2rarlab.php?prod=winrar Endret 29. mai 2006 av ttt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Kan dette programmet lage RAR-filer? Er ikke WinRAR også gratis? Nei, pris finn du her: http://www.rarlab.com/shop2rarlab.php?prod=winrar 6201167[/snapback] WinRAR kan du bruke gratis uten problemer. Du vil bare få ei melding om registréring ved oppstart som med programmet i artikkelen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 UltimateZip er et gratis alternativ. 6200736[/snapback] Nei, dette koster penger? Men det er vel en gratis utgave også, men da kommer det en særdeles irriterende reklame i noen sekunder hver gang du bruker det. Har brukt dette programmet i noen år og er egentlig ganske fornøyd, men det er en del feil og bugs i det også. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er ikke WinRAR også gratis? Nei, pris finn du her: http://www.rarlab.com/shop2rarlab.php?prod=winrar 6201167[/snapback] WinRAR kan du bruke gratis uten problemer. Du vil bare få ei melding om registréring ved oppstart som med programmet i artikkelen. 6201455[/snapback] Sjølv om du kan bruke det utan å betale, betyr ikkje dette at programmet er gratis. Som Download.com seier det: «License Free to try; $29.00 to buy » og dei offisielle sidene: «You may try WinRAR before buy». Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg holder meg til 7zip. Open source, og helt greit til mitt bruk 6201133[/snapback] Enig, 7-zip fungerer bra og er vel det beste alternativet av de som har kommet frem her. (Med unntak av WinRar om man tar med de som "ikke" er gratis ) http://www.7-zip.org/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er ikke WinRAR også gratis? Nei, pris finn du her: http://www.rarlab.com/shop2rarlab.php?prod=winrar 6201167[/snapback] WinRAR kan du bruke gratis uten problemer. Du vil bare få ei melding om registréring ved oppstart som med programmet i artikkelen. 6201455[/snapback] Sjølv om du kan bruke det utan å betale, betyr ikkje dette at programmet er gratis. Som Download.com seier det: «License Free to try; $29.00 to buy » og dei offisielle sidene: «You may try WinRAR before buy». 6201752[/snapback] Poenget mitt er at det blir vel på samme måte som UltimateZIP i artikkelen: UltimateZip er et gratis komprimeringsprogram med mange funksjoner og som støtter mange formater. Riktignok vises et vindu med påminnelse om registrering i oppstarten av programmet, men programmet er fullt funksjonelt selv om du ikke kjøper programmet eller registrerer deg. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Anbefaler IZArc (GRATIS) - http://www.izarc.org/ IZArc supports the following archive file type: 7-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH, BIN, BZ2, BZA, C2D, CDI, CAB, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MBF, MDF, MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO Main features of IZArc * Create an archive * Add files to an existing archive * Delete files from an existing archive * Extract files from an existing archive * Test an archive file * Convert archive * Convert CD Images * Repair broken archive * Searching for any files in many archives * Favorite Folders * Obtaining a detailed list of files and information like compression rate, path, or size from an archive file * Supports both long and short 8.3 filenames * Disk spanning from and to multiple diskettes or other removable media * Implementing the possibility to sort the list items by name size, date and etc. * Full Drag & Drop support * CD/DVD Images support (ISO, BIN, MDF, NRG, IMG, C2D, PDI, CDI) * Integrating in Windows Explorer context menu * Automatic installation of most software distributed in archive files * Add/View comments in an archive * By double-clicking onto a file in the file list, it's opened with the program associated to this file type * CheckOut feature * Create a self-extracting archive * E-mail an archive * Checking for new updates * Build-in multilanguage support * Virus Scan feature * UU/XX/MIME Encode/Decode * Create Multi-Volume Set * Merge Multi-Volume Set * UnSFX (Convert self-extracting (SFX) .EXE files to standard archives) * Encrypt files using Rijandael - AES (256-bits) encryption * Decrypt (.ize) files Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Bruker WinRAR, og jeg har prøvd mange andre løsninger, men faller tilbake til WinRAR. Synes bare den er best. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Støtter IZArc alle de formatene fullt ut? Altså både lesing og skriving? Jeg vet det er en del andre program som bare støtter lesing av for eksempel RAR. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Støtter IZArc alle de formatene fullt ut? Altså både lesing og skriving? Jeg vet det er en del andre program som bare støtter lesing av for eksempel RAR. 6202896[/snapback] Tror ikke det gjør det skjønner du. Leste en plass at det var ikke mange de leste ut ifra de det leste. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Bruker WinRAR, og jeg har prøvd mange andre løsninger, men faller tilbake til WinRAR. Synes bare den er best. 6202886[/snapback] Jeg må si meg enig der. Jeg har prøvd mange gratisprogram, men de er ofte for dårlige, blant annet på grunn av manglende RAR-støtte. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker også bare Winrar, er det jeg er vant med og synes den er best=) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 WinRAR med iCandy Junior er bare best: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå