erpost Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har i det siste mottatt mystiske push-meldinger med linker. Har frem til i dag trodd at det var reklame og slettet meldingene konsekvent. I dag var jeg smart nok til å sjekke innom minside på chess, og så plutselig at jeg hadde brukt tilleggstjenester for flerfoldige 100 kroner. Det viste seg at jeg har betalt 30 kroner i uken for disse push-meldingene i flerfoldige måner. Firmaet som har vært elskverdig nok til å belaste meg dette heter splashmobile og hevdet på telefon at jeg ved å bestille en ringetone hos dem har blitt medlem i ringetone-klubben deres. greit nok at jeg har vært uopmerksom og dum som ikke har skjønt tegningen, men jeg har aldri fått informasjon om at disse tjenestene koster penger eller at jeg var medlem av en klubb. Noen andre som har erfaringer med Splash mobile? Er det ikke regler for hvilken informasjon som skal gies ut før man blir meldt inn i en betalingstjeneste? Hilsen en uoppmerksom, oppgitt og 1000 kroner fattigere stakkar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det ikke regler for hvilken informasjon som skal gies ut før man blir meldt inn i en betalingstjeneste? 6200727[/snapback] Jo selvfølgelig, ta kontakt med splashmobile og krev pengene refundert, og hvis det ikke hjelper kontakter du forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vet at på TV og enkelte nettsider så står det med meeeget liten tekst at ved å bestille så betaler du 15kr i mnd elns helt til du sier opp selv. Burde vært en lov om fontstørrelser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå