q*.-P Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Jeg har et 2 år gammelt ASUS 9800XT. Og nå fungerer ikke viftene godt nokk, så jeg vurderer å kjøpe ny kjøler. (60c++ i windows) Jeg lure på om det er noen some har noen anbefalinger til hvilken kjøler jeg skal velge? Jeg setter pris på at du legger ved en link til butikk, produsent og eventuelt tester. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hei! Har denne kjøleløsningen selv på mitt 9600xt kort. Zalman GPU kjøler, heatpipe Link til produsentens produktinformasjon Vifta på kortet mitt begynte å lage rare lyder så jeg kjøpte den der. Temperaturen droppet fra 50 grader til ca 30 grader idle/load. Jeg er veldig fornøyd med den På tilbud nå, 119 kroner. Anbefales Endret 29. mai 2006 av mompen Lenke til kommentar
q*.-P Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 eneste jeg fryketer er at den kjøleren skal komme borti cpu kjøleren.... hvor langt ar de mellom skjermkortet og kjøleren? Lenke til kommentar
q*.-P Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg er også åpen for andre forslag! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har selv benyttet meg av dene på mitt 9800"XT" sammen med en 120mm vifte. Funket fjell. Stikker ikke mye opp over selve kortet, men med stor CPU-kjøler, kan det kanskje bli litt verre. Denne har sanket gjetord, så kanskje denne gjør susen? Den skal passe alle 9800XT-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå