WaterMarked Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Snart på tide å kjøpe ny pc. Planen var å kjøpe AM2,men eg er nå litt usikker nå eg ser på intels Conroe. Hva synes dere? Dette skal etter planen bli min neste https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=28933 Vill tru det blir ein grei pc forholdt til pris. Men som sagt så ser Conroe noe heftigere ut. Men vill di koste ein formue,slik som nå så får du mest for penga nå du kjøper amd,og di har gode cpu'er som klokker greit''ivertfall min efaring'' Hvor mye vill ein Conroe med ca samme hastighet eller kraftigere koste forholdt til dn eg har i handlevognen nå? Takker for svar. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vil alltid komme noe bedre om du venter litt lengre. Personlig ville eg ikke ventet hvis du trenger nytt nå, men hvis du kan vente, kan du jo gjerne vente. Bare ikke utsett det hver gang Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 AM2 cpuene kjem jo ikkje på lager før i Juni. Datoen blir heile tiden utvida. Begynner å lure på om eg skal vente på conroe. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Intel skal ikke bytte socket, Conroe skal bruke S775. Du kan få tak i hovedkort som er Conroe-kompatible idag, men prosessoren er jo en liten stund unna. Forøvrig er det ikke noe i veien for å gå for AMD-systemer, de er jo kraftige de også. Selv avventer jeg, ønsker å se hva den endelige prisingen på Intels prosessorer blir. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det kommer an på hvilket system du har fra før. Om du har et relativt brukbart et så ville jeg ventet til AM2 og Conroe er ute og heller revurdere det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå