Gå til innhold

Touch-metode med en hånd....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å si det sånn, så er det ikke noe artig å kunne touchy bare med en hånd. det beste er at man kan det med begge hendene, fordi at da får man best utbytte av touchy metoden også. jeg har ikke prøvd touchy metoden med en hånd, men jeg vet at det er lettest med to hender.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-08 17:53, skrev wil:

fordi at da får man best utbytte av touchy metoden også

Touchy-metoden? Må være noe nytt. Er det bedre enn touch-metoden? Høres ut som noe som er relatert til noe heeelt annet enn data ihvertfall :grin:

Uansett, det er mange grunner til å kunne touch med bare en hånd. Hvis han/hun er en ivrig chatter på internett, så kan det være greit når man må spise eller finner en person som man vil gjøre "litt" mer enn bare å chatte med (hvis dere skjønner hva jeg mener). Kan ikke være lett å skrive med en hånd.

Lenke til kommentar

Husker jeg leste noe om et tastatur hvor man bare brukte en hånd... når man trykket ned space sammen med en bokstav (feks F) ble den byttet ut med bokstaven som tilsvarte denne bokstaven speilvendt på den andre siden av tastaturet (i dette tilfellet J).

Firmaet som produserte dette tastaturet hadde også en simulator, og det var forbausende lett å venne seg til for meg som kan touch fra før.

Husker ikke hva produsenten het, og heller ikke hvor jeg fant artikkelen men lurer på om det var it-avisen som skrev om det for et par år tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...