Gå til innhold

4 separate filmer -> 1 mosaikk av de 4 filmene

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å filme 4 filmklipp og ønsker å sette de sammen til ett bilde der alle filmene er med. Omtrent som de av og til gjør på TV/film når de skal filme 4 personer som prater med hverandre i telefonen.

Hvilken programvare kan jeg bruke til å sette sammen filmer på denne måten? (Jo billigere jo bedre) Bildekvalitet er ikke viktig siden oppløsningen skal reduseres og filen komprimeres kraftig for visning på web.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om du kan gjere dette i Avid FreeDV og ZS4. FreeDV er for XP og OS X, ZS4 er for XP, OSX og GNU/Linux. Begge er gratis.

Har so vidt vore innom FreeDV sjølv, ZS4 har eg ikkje prøvd.

Edit: Om du ikkje finn ut av det, kan du laste ned ein demo av Premiere Elements eller Premiere Pro frå adobe.com. Der veit eg det går an, og kan forklare deg framgangsmåten.

Edit 2: Lasta ned begge to. ZS4 var litt rotete, og eg gadd ikkje drive so lenge med det.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Eg må beklage ei feilaktig opplysning i det førre innlegget, som eg no har fjerna. Prøvde meg litt meir med FreeDV, og det viser seg at sjølv om det ikkje er noko problem å forminske ein video og flytte den opp i eit hjørne, so går det ikkje an å vise ein annan video ved sida av, noko eg tok for gitt at gjekk an. Eg tok òg feil med hensyn til korleis FreeDV handterer sekvensar inni sekvensar, so det hadde uansett ikkje gått med meir enn 2 videoar samtidig, utan mykje arbeid med eksportering og importering.

Nok ein gong, beklager dette. Håper ikkje du har brukt mykje tid fånyttes. Når det gjeld ZS4 so skulle ein tru det var i stand til å gjere dette, med tanke på ein del av det andre det skal kunne gjere, men eg har jo teke feil før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...