stylus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 wrt54gs har jeg ville glemt,om du ikke gidder å shoppe et gs trådløst kort da.wrt55ag er fin om du har tenkt å benytte A. eller kan du like greit gå for en wrt54gl. 6252009[/snapback] Fårstår ikke hva du mener her, men med en bærbar PC (som jeg har) med innebygget kort, som ikke er Linksys, fungerer iallefall med en 54GS. Stabilt og kjapt nok for meg. Min bror var innom med sin bærbare uten innebygget tråløst, med et billig Jensen USB dongle, uten problemer. Snakker du av erfaring eller er det bare noe du tror? Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 wrt54gs har jeg ville glemt,om du ikke gidder å shoppe et gs trådløst kort da.wrt55ag er fin om du har tenkt å benytte A. eller kan du like greit gå for en wrt54gl. 6252009[/snapback] Fårstår ikke hva du mener her, men med en bærbar PC (som jeg har) med innebygget kort, som ikke er Linksys, fungerer iallefall med en 54GS. Stabilt og kjapt nok for meg. Min bror var innom med sin bærbare uten innebygget tråløst, med et billig Jensen USB dongle, uten problemer. Snakker du av erfaring eller er det bare noe du tror? 6252838[/snapback] gs fungerer med vanlige kort, men gir ikke speed boost med vanlige kort, da trenger du et kort som støtter speed boost. Gå for wrt54gl den har jeg og er veldig fornøyd. Kjører tredjeparts firmware, mye fine innstillinger tilgjengelig. K Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Han mener nok bare at du ikke får like stor fordel av speedboostfunksjonen. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det logindude mener er at du ikke vil få utnyttet speedbooster delen på routeren. Jeg vil nå si at prisforskjellen er så liten uansett, at det er hipp som happ hva du velger. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ikke kjøp WRT54GS. Disse selges ikke med Linux lengre. Disse kjører VxWorks som OS, og er lang fra så stabile som de som kjører Linux. Om du absolutt vil ha en WRT54GS, sørg for at versjonnummeret er under 5.0. Edit: Selv har jeg WRT54GL 1.0 og WRT54GS 1.1 (Linux) som fungerer utmerket Trenger aldri å restarte de. Endret 6. juni 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå