FiFert Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vet ikke om jeg traff riktig forum nå, men prøver likevell. Har nå kjøpt meg et s-video kit som går fra s-video utgangen på skjermkortet og inn på scart på tven. Problemet er det at jeg ikke får farger. Får bilde og lyd men alt er i svart hvitt, og har prøvd nå i times vis og finne ut av problemet. Noen sa til meg at jeg måtte be maskin og tvinge farger, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det Noen som har noen forslag? Skjermkortet er et GeForce 6600gt hvis det hjelper. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Albino Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Står det på PAL da? NTSC bruker å gi svart-hvitt på norske TV-skjermer. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Samt må du ha en tv som støtter s-video.... Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Ja mener det skal stå på PAL Men når jeg har fra s-video til scart, skal ikke det gjøre samme nytten da? Kjøpte dette fordi at tven ikke har en s-video inngang. Endret 29. mai 2006 av FiFert Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 det hjelper ikke om ikke tv'n din støtter S-video gjennom scart. noe den neppe gjør, siden den ikke har vanlig S-video en gang. Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Svarte...der kan man se. rart jeg fikk bilde da...eller? Da blir vell eneste løsning og kjøpe ny tv Men takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 nei, når tv'n ikke støtter, eller er stilt inn på S-video, så viser den svart hvitt. flere av AV-kanalene på TV'n min (jeg har 4) har to modus, en som heter f.eks. AV2, og det andre moduset som heter AV2/S sjekk dette før du avskriver tv'n din helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå