Fenixen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 nei.. på ingen måte.. Typisk nice sommerjobb.. mye sol og god trening Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 nei.. på ingen måte.. Typisk nice sommerjobb.. mye sol og god trening Eventuelt regn . Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 tviler sterkt på at en søppelmann tjener mer enn en elektriker. vanlig tariff bla bla bla... Foruten det uthevede, hvilke relevans hadde inlegget ditt med trådstarter sitt spørsmål? : D Interessant lesning, men relativt irrelevant. Lenke til kommentar
VILLEBILLY Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei, jeg har hørt noen rykter om at søppelmenn tjener rundt 300 kr. i timen...Stemmer dette? og hvis man har trailer-lappen så får man mer? Noen som vet dette? Takk for svar Nabo jobber i renholdsverket. Han har god inntekt. tror det var ca 470.000 i fjor. De har mye tillegg. Overtid i firbindelse med høytider og sene dager da de ikke kommer seg frem pga dårlig brøyting osv. Nå er ikke han som tar på seg mye overtid pga barn Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 tviler sterkt på at en søppelmann tjener mer enn en elektriker. vanlig tariff bla bla bla... Foruten det uthevede, hvilke relevans hadde inlegget ditt med trådstarter sitt spørsmål? : D Interessant lesning, men relativt irrelevant. Det var meget relevant ! punktum Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Pappa var en gang platearbeider, så skjedde noe og han skulle være vikar som spøpplemann i 2 uker. Det ble 9 år:D Var med han veldig mange ganger fra jeg var 4 år og oppover(eslket og sitte i søpplebilden og høre på musikk og dele ut søppleposer til fattern, han trivdes kjempe lenge helt tl han syntes at nå er det nok. Han fikk jobb som platearbeider og nå skal vist jobben hans flytte til Sverige, så blir kanskje søpplemann igjen (Pappa tjente VELDIG bra faktisk) og ja det er private bedrifter som har det her hverftall(LArvik) sorry skrivefeilene skreiv litt fort Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Etter at fagbrev og autorisasjon som ambulansearbeider er på plass er jobb som søppelmann absolutt ikke et dumt alternativ. Driver og leker med et par ideer ettersom turnustjenesten er ganske fleksibel. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Faren min tjener 15.000,- i timen og løfter 250 kilo i benk. On topic Er man ansatt i kommunen da? Finnes det private bedrifter også? Må gi ros til søppeltømmere for det de gjør. Jeg hadde ikke klart å holde mer enn et døgn med feilparkerte biler, brøytekanter, folk som kaster søppel i feil beholder(papir, restavfall osv) og frekke bilister som aboslutt på enhver pris forbi selvom den personen ser at tømmerne holder på og gjør Oslos viktigste jobb! Og hva jobber faren din som? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og hva jobber faren din som? Sannsynligvis som dokument makulator som river tonnevis av sensitive papirer istykker hver dag for at Stoltenberg skal slippe kjipe spørsmål i ettertid i tilfelle en nysgjerrig journalist kommer over de. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Etter at fagbrev og autorisasjon som ambulansearbeider er på plass er jobb som søppelmann absolutt ikke et dumt alternativ. Driver og leker med et par ideer ettersom turnustjenesten er ganske fleksibel. what? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Du vet, her i Bergen er søppelbilene utstyrt med blålys og sirene, så ambulansesjåfør er en grei vei inn. Endret 24. oktober 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Coraxz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei. Noen som vet om man må ha lappen for å bli søppelmann? Er vel en mulighet for å bare henge bakpå? Virker som en jobb jeg kan trives med. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror du må ha sertifikat, er sikkert mulig å stikke innom å spørre sjefen, der hvor du tenker å muligens jobbe. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 what? Tittelen ambulansearbeider er beskyttet ved lov, og utøvelse av yrket krever at du har autorisasjon fra Statens autorisasjonskontor for helsepersonell Autorisasjon Bekreftelse på at noen oppfyller de formelle og faglige krav til angjeldende yrkestittel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 No fucking shit. Mente hvorfor i huleste skal en søppelmann være autorisert amulansearbeider? Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 No fucking shit. Mente hvorfor i huleste skal en søppelmann være autorisert amulansearbeider? Har formulert meg veldig dårlig her. Det jeg mente var at siden ambulanseyrket har turnustjeneste så er det åpent for å ha to jobber. Jeg kunne godt tenke meg å kjøre søppelbil eller brøytebil om vinteren som jobb nr to. Lenke til kommentar
torturi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Søppelmann har en tittel dem også. Renovasjonsarbeider heter de. Forøvrig, jeg jobbet for kommunen med 124,- timen, som renovasjonsarbeider. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvor gammel er du og hvor lang er din ansInnitet, og konkret hva gjør du i jobben din? Regner med det er grunnlaget for lønnen din, og at 124 kr timen ikke reflekterer en normal søppeltømmerjobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå