Gå til innhold

Hvilke sider til stoff: "Muskler"

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg skal ha et prosjekt som er om "muskler" i kroppen og lurer derfor på hvor jeg kan finne stoff om dette.

Problemstillingene er:

- Hvordan er musklene bygd opp?

- Hvordan reagerer musklene i forskjellige situasjoner?

- Finnes det noen sykdom?

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artikklene på Iform er meget bra, forumet derimot ligger litt lavere. Artikklene der er skrevet av mange av de fremste bodybulidere i Norge, har ikke lest feilinformasjon i artikklene der. Gjerne spesifiser litt mer hva du mener. Personlig foretrekker jeg treningsforum.no da dette er en side med meget høy kunskap.

Lenke til kommentar
Artikklene på Iform er meget bra, forumet derimot ligger litt lavere. Artikklene der er skrevet av mange av de fremste bodybulidere i Norge, har ikke lest feilinformasjon i artikklene der. Gjerne spesifiser litt mer hva du mener. Personlig foretrekker jeg treningsforum.no da dette er en side med meget høy kunskap.

6213263[/snapback]

Selfølgelig, det står en masse bra på Iform også. Men det at bodybuildere skriver artikler om hva som fungerer, og hva som ikke fungerer, det synes jeg blir for dumt. Mener det er mye bedre hvis de hadde gått mer ut i fra forskninger o.l. når de lage artiklene sine. Da blir det mye mer troverdig, mener jeg.

Treningsforum.no virker mer seriøs på den måten. Liker den sida mye bedre.

Og ja, forumet til Iform suger. (Sier en som har over 1300 innlegg der. :( )

Edit: Leifs <3

Endret av BaX
Lenke til kommentar

6213263[/snapback]

Selfølgelig, det står en masse bra på Iform også. Men det at bodybuildere skriver artikler om hva som fungerer, og hva som ikke fungerer, det synes jeg blir for dumt. Mener det er mye bedre hvis de hadde gått mer ut i fra forskninger o.l. når de lage artiklene sine. Da blir det mye mer troverdig, mener jeg.

Treningsforum.no virker mer seriøs på den måten. Liker den sida mye bedre.

Og ja, forumet til Iform suger. (Sier en som har over 1300 innlegg der. :( )

Edit: Leifs <3

6218687[/snapback]

Enig i at det bør baseres på forsking i høyeste grad, med desverre er det gjort lite forskning innen for mange av disse områdene, så da er det greit å gå etter folk med lang fartstid og gode resultater. Det finnes jo heller ikke noe fasitt, alle reagerer jo ulikt på det meste. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...