Gå til innhold

Bytte inn spill

Anbefalte innlegg

Jeg har lett litt i forumet men har ikke funnet noe om dette, selv om jeg mener å ha lest det for ei stund sida (Men husker ikke hvor). I vertfall så mener jeg å ha hørt at man kan bytte inn spill på EBgames og Spiderman i Oslo for kreditt i butikken eller penger. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette og fortelle meg evt hva man får for spillene og om de tar kreditt/penger. Vet dere evt om noen andre butikker som driver med dette?

Om det alt er postet liknende i forum så tar jeg gjerne en link :)

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Spiderman kan du bytte spill.

Eks: Bytter du inn 4 PS2-spill, så kan du finne deg andre brukte PS2-spill for kreditten. Om du vil bytte i nye spill halveres verdien av spillene du byttet inn. Om du vil ha penger får du kun 1/4 av de innbyttede spillenes verdi igjen.

Slik var det i alle fall da jeg bytta inn en sekk med spill.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Joda på Nordby i sverige kan man det hvertfall, jeg byttet inn 2 gamle spill +100kr for GTA:SA for en stund siden.

6200199[/snapback]

Men er det noen som vet for sikkert om de gjør dette på EBgames på Byporten i Oslo?

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Jepp. Bytta inn Resident Evil 4, Killer 7, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Prince of Percia 2 og Spider-man 2 (DS). Fikk 520 kr for dette, så det er ikke all verden :p

Men de hadde et tilbud hvor jeg kunne bytte 5 spill og få en ny PS2 til 399kr, så gikk for det og kjøpte med Kingdom Hearts.

Lenke til kommentar
Man kan ikke bytte PC spill. Fordi det er så lett å kopiere.

Samme hvor ærlig man er, så hjelper det ikke mye.

6217843[/snapback]

På spiderman i tromsø er det hverfall mange brukte pc-spill

6219032[/snapback]

Jeg prøvde her på Spiderman i Trondheim, og de ville ikke ha spillene mine.

Veldig dumt for jeg kunne sikkert fått noen kroner for haugen min :D

Lenke til kommentar

Jeg synes det er elendige tilbud vanligvis, jeg. Synes ikke jeg får noe igjen for de pent brukte spillene jeg har, og beholder dem heller. Men savner noe nytt, da. Har hørt om en side som heter bytteklubben.no. Har ikke prøvd den ennå, men tror jeg skal gi den et forsøk. Noen som har erfaring derfra?

PS: Andre som gleder seg til Silent Hill-filmen, eller? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...