aboplotok Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg har lett litt i forumet men har ikke funnet noe om dette, selv om jeg mener å ha lest det for ei stund sida (Men husker ikke hvor). I vertfall så mener jeg å ha hørt at man kan bytte inn spill på EBgames og Spiderman i Oslo for kreditt i butikken eller penger. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette og fortelle meg evt hva man får for spillene og om de tar kreditt/penger. Vet dere evt om noen andre butikker som driver med dette? Om det alt er postet liknende i forum så tar jeg gjerne en link Endret 29. mai 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Spiderman bytter inn spill og gir deg enten penger eller butikkreditt (litt mer enn hvis du tar pengene). Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) På Spiderman kan du bytte spill. Eks: Bytter du inn 4 PS2-spill, så kan du finne deg andre brukte PS2-spill for kreditten. Om du vil bytte i nye spill halveres verdien av spillene du byttet inn. Om du vil ha penger får du kun 1/4 av de innbyttede spillenes verdi igjen. Slik var det i alle fall da jeg bytta inn en sekk med spill. Endret 29. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Takker for svar. De har ikke noe sånt på EBgames altså? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 De har ikke noe sånt på EBgames altså? Joda på Nordby i sverige kan man det hvertfall, jeg byttet inn 2 gamle spill +100kr for GTA:SA for en stund siden. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Joda på Nordby i sverige kan man det hvertfall, jeg byttet inn 2 gamle spill +100kr for GTA:SA for en stund siden. 6200199[/snapback] Men er det noen som vet for sikkert om de gjør dette på EBgames på Byporten i Oslo? Endret 29. mai 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 de gjør det på alle EB Games butikker! jeg var på EB Games i Drammen på lørdag og da skulle jeg bytte inn BF2, men jeg glemte DVD'en Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jepp. Bytta inn Resident Evil 4, Killer 7, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Prince of Percia 2 og Spider-man 2 (DS). Fikk 520 kr for dette, så det er ikke all verden Men de hadde et tilbud hvor jeg kunne bytte 5 spill og få en ny PS2 til 399kr, så gikk for det og kjøpte med Kingdom Hearts. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 broren min bytta 5 spill og 1 krone så fikk han en Xbox m/ Forza Motorsport Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) ouh har liksom 45 spill jeg ikke spillere mere! kanskje jeg skal bytte dem alle sammen! alle er ikke gammle heller Endret 31. mai 2006 av Roug Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 da kan du sikkert få Xbox 360 Premium gratis... Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) hehe, får se om jeg stikker dit i dag vell de bytter ikke in pc spill på ebgames ihvertfall! Endret 31. mai 2006 av Roug Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Man kan ikke bytte PC spill. Fordi det er så lett å kopiere. Samme hvor ærlig man er, så hjelper det ikke mye. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har så utrolig mange pc spill jeg aldri spiller! vi bli kvitt dem! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hå te te pe kolånn skråstrek skråstrek dåbbeltve dåbbeltve dåbbeltve dått finn dått enno skråstrek? eller http://www.finn.no/? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Man kan ikke bytte PC spill. Fordi det er så lett å kopiere.Samme hvor ærlig man er, så hjelper det ikke mye. 6217843[/snapback] På spiderman i tromsø er det hverfall mange brukte pc-spill Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Spiderman tar imot brukte PC spill. Det er som regel værre å få byttet et nytt spill du har kjøpt, eller heve kjøpet. Fordi det er så lett å kopiere. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 han på ebgames i porsgrunn, sa det var en i skien som tok imot pc-spill men huskeri kke hva de het :/ Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Man kan ikke bytte PC spill. Fordi det er så lett å kopiere.Samme hvor ærlig man er, så hjelper det ikke mye. 6217843[/snapback] På spiderman i tromsø er det hverfall mange brukte pc-spill 6219032[/snapback] Jeg prøvde her på Spiderman i Trondheim, og de ville ikke ha spillene mine. Veldig dumt for jeg kunne sikkert fått noen kroner for haugen min Lenke til kommentar
Silenthill Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg synes det er elendige tilbud vanligvis, jeg. Synes ikke jeg får noe igjen for de pent brukte spillene jeg har, og beholder dem heller. Men savner noe nytt, da. Har hørt om en side som heter bytteklubben.no. Har ikke prøvd den ennå, men tror jeg skal gi den et forsøk. Noen som har erfaring derfra? PS: Andre som gleder seg til Silent Hill-filmen, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå