graks Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg får en sånn rar skurre lyd av og til på mitt z-5500,det varer under 1 sekund hver gang.noen som har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg har en sånn skurrelyd når det blir slått av lys og andre elektriske greier rundt omkring i huset. Det er veldig mange som har det problemet med det anlegget. Jeg vet dessverre ikke hvordan man blir kvitt det, for jeg skulle gjerne vist det selv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er vel på grunn av endringen i strømnettet når man slår av og på ting. Forsterkeren er ikke skjermet mot dette, så vidt jeg vet, så vi må nok bare leve med det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 har spurt komplett ang. dette.. og det var visst et ukjent problem for de. Men ble tilbudt å få sende tilbake den, så de får sjekke.. men så lenge jeg veit feilen er det lite vits synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå