stigallan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei jeg har hatt problemer med dårlig Fps i CS:S der jeg får dropp ned til 30 fps når det er mange folk rundt meg... jeg har satt grafikken så dårlig at jeg er sikker på at ur gammal pc ville klart å kjørt det stabilt... Spec: Amd X2 4400+ POV 7800gt 2GB twinmos ram innebygd lydkort kan det ha noe med lydkortet å gjøre MVH Stig Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du prøvd med ene kjernen på CPU slått av? Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ja det hjelper ikke stort... men det sies at spillet skal kjøre bedre med 2 da?? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har du lastet ned Windows Patchen og AMD Patchen for Dual Core CPU'ene? Hva scorer du på 3dmark 05? og blir det værre når du setter grafikken på MAX? Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 nei blir faktisk ikke værre når jeg setter på høyere grafikk det som er så rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå