joZa Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har et nettverk med to datamaskiner som begge kjører XP. Jeg har en printer koblet til den ene via usb, og den er delt. På den andre maskinen er det 5 brukere, der en er administrator. Jeg har installert printeren (fra den andre maskinen) på administratorbrukeren, men jeg klarer ikke å installere den på de andre brukerne. Jeg har ikke funnet noen funksjon for å "dele" printerne hos administrator med de begrensede brukerne. Det går heller ikke å installere printeren direkte hos hver begrensede bruker, de får nemlig ikke tilgang til nettverket når de er begrenset. Noen tips? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dersom de begrensede brukerne ikke får tilgang til nettverket så synes jeg det ville vært veldig rart om de fikk tilgang til en nettverksprinter. Jeg vil anbefale deg å finne ut hvorfor de profilene er sperret. Når du får fikset det vil du etter det jeg har forstått få lagt til den delte skriveren uten problem. Sikkert noen som kan hjelpe deg å feilsøke. Anbefaler deg å lese sticky i nettverkskategorien også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå