Nirox Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 [16:26] <(eXitic> [16:29] Telnet connection: a217-118-58-127.bluecom.no/50540 [16:26] <(eXitic> [16:29] Linked to eXitic-. [16:26] <(eXitic> *** Linked to eXitic- [16:26] <(eXitic> [16:29] CAN'T OPEN A LISTENING SOCKET -- can't send userfile [16:26] <(eXitic> [16:29] Sending user file send request to eXitic- Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å skifte listening ports, men til ingen nytte... Lenke til kommentar
erik^ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 tja...kan vel ikke forvente så mye, virker som om du har gratisshell? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: [16:26] <(eXitic> [16:29] CAN'T OPEN A LISTENING SOCKET -- can't send userfile Ser ut som clue'et ligger der... Du får ikke laget en "socket" for å lytte på innkommende trafikk. Sjekka om noe av dette kan samkjøres med dine rettigheter for din bruker? -Dante Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har satt opp mang en bot i min tid. Jeg flyttet for ikke lenge siden og begynte å vanke på efnet. Trengte botter og skulle linke. Selv om jeg hadde gjort dette syvhundre og nittifire ganger før nektet bottene å dele userfile. Jeg nedgraderte hubben fra eggdrop 1.6.* til siste 1.5 eggdrop og det fungerte... Ikke spør meg hvorfor, men er kanskje verdt et forsøk. Og ja, jeg gjorde alt likt på 1.5 botten og 1.6 botten. Fikk en venn til å teste det og han hadde nøyaktig samme resultat. Don't ask me why. Hubben stod på en slack installasjon og leafene var på en debian og en red hat. Edit: Hvis du forsøker deg med porter under 1024 er det der problemet ligger... _________________ Kristian Lyngstøl "If A equals success, then the formula is A=X+Y+Z. X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut." -Albert Einstein [ Denne Melding var redigert av: nesquik på 2002-10-09 00:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå