HKS Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) .... 6210123[/snapback] Du vet at i mine øyne fortjener du å DØ får å si noe sånt, og jeg kjenner deg irl og du er MS fanboy 4 ever. 6211019[/snapback] Hvorfor det? Er det forbudt å være fornøyd med Microsoft sine produkter? Jeg er iallefall fornøyd, og jeg bruker Linux og Solaris daglig. Ser positive og negative ting med begge platformene. Tilbake til topic: Denne prisen er ikke ille for 3 maskiner i 1 år. Sammenlign bare med tilsvarende produkter fra McAffe, Norman eller Norton Endret 30. mai 2006 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 .... 6210123[/snapback] Du vet at i mine øyne fortjener du å DØ får å si noe sånt, og jeg kjenner deg irl og du er MS fanboy 4 ever. 6211019[/snapback] Dette kommer fra en tulling som hater Microsoft, men ikke vil bytte til Linux? Jaja, nok OT: Noen som har prøvd dette programmet og har noen kommentarer? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har prøvd det siden februar eller noe. Og det funker som en drøm. Har ikke fanget noe virus da. Så jeg lurer på om jeg ikke har, eller om den ikke finner det. Firewallen funker utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå