t_olsen_82 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvordan kan jeg få IE til å automatisk vise fullskjerm hver gang jeg åpner den? før gjorde den det automatisk men nå må jeg trykke oppi hjørnet for å få fullskjerm hver gang.. ganske iriterendes Noen som vet?? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Mener den åpner seg i fullskjerm, hvis du lukker den i fullskjerm. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Mener den åpner seg i fullskjerm, hvis du lukker den i fullskjerm. 6199974[/snapback] Ofte fungerer desverre ikke dette.. Åpne IE en gang, gå inn på noe annet enn første siden og maksimer (f.eks mine dokumenter), Åpne en gang til og maksimer igjen, gå tilbake til side 1 og lukk, så lukk side 2.. (skal også funke med nettlesing IE).. Når dette er gjort skal det fungere.. Edit: leif Endret 29. mai 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 AutoSizer: http://www.southbaypc.com/AutoSizer/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå