Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

svart skjerm men kommer inn i windows


Anbefalte innlegg

Hei jeg heter Henning.. Jeg har ett problem med pcen min. når jeg starter opp pcen min så viser den svart skjerm HELT fra begynnelsen, jeg hører at jeg kommer meg inn i windows , men er svart skjerm.. Jeg har prøvd og skifte 3dkort men uten lykke. har snakket med mange folk og dem tror det kan være hovedkortet. så nå spørr jeg dere om hjelp ! håper på svar snarest mulig :)

 

pcen min :

 

Radeon x850xt

AMD Athlon 64 3800

1024ddr

ASUS A8N-E

Endret av henning2324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg heter Henning.. Jeg har ett problem med pcen min. når jeg starter opp pcen min så viser den svart skjerm HELT fra begynnelsen, jeg hører at jeg kommer meg inn i windows , men er svart skjerm.. Jeg har prøvd og skifte 3dkort men uten lykke. har snakket med mange folk og dem tror det kan være hovedkortet. så nå spørr jeg dere om hjelp ! håper på svar snarest mulig :)

 

Før du gjør noe som helst, begynn med det helt elementære og prøv en annen skjerm.

Lenke til kommentar
skjermen fynker helt fint... jeg trykker på startknappen så starter pcen helt normalt fint opp bare uten bilde på skjermen , jeg hører jeg kommer inn i windows fra høytalerene men er fremdeles svart skjerm..

6200479[/snapback]

 

Hvordan kan du vite at skjermen fungerer helt fint når den ikke gir signal? Har du prøvd den på en annen maskin? Eller en annen kabel som tidligere nevnt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...